Jávor Rebeka et al. A tehetség változó koncepciói. (2021) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 76, 32040565
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32040565]
  1. Bálint Ágnes. A mester-tanítvány kapcsolat eltérő értelmezései Babits Mihály és Németh László feleselő regényeiben. (2021) FORRÁS: IRODALOM-MŰVÉSZET-TUDOMÁNY 0133-056X 1418-1568 53 4 45-55
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31952485] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31952485, Kapcsolat: 30322715
B. Erdős Márta et al. Identity Structure Analysis as a Means to Explore Social Worker Professional Identity. (2020) Megjelent: Professional Identity in the Caring Professions pp. 194-238, 31782697
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31782697]
  1. * Jávor Rebeka et al. Social Work Education and Professional Identity. Identity Structure Analysis of Hungarian Social Workers. (2020) Megjelent: Proceedings of RESEARCH WORLD INTERNATIONAL CONFERENCE Barcelona, Spain pp. 46-50
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31787306] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 31787306, Kapcsolat: 29905099
  2. * B. Erdős Márta et al. Szociális munkások szakmai identitásának vizsgálata az identitásstruktúra analízise módszerével. (2020) ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT 0865-0810 31 4 54-80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31894848] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 31894848, Kapcsolat: 29905102
  3. * B. Erdős Márta et al. Identity Structure Analysis as a Means to Explore Social Worker Professional Identity. (2020) Megjelent: Professional Identity in the Caring Professions pp. 194-238
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31782697] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 31782697, Kapcsolat: 30181377
B. Erdős Márta et al. Szociális munkások szakmai identitásának vizsgálata az identitásstruktúra analízise módszerével. (2020) ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT 0865-0810 31 4 54-80, 31894848
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31894848]
  1. * B. Erdős Márta et al. A szakmai identitás, mint a szociális munkásképzés egyik kulcskérdése. (2021) PÁRBESZÉD SZOCIÁLIS MUNKA FOLYÓIRAT 2416-0474 8 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32087591] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 32087591, Kapcsolat: 30181358
B. Erdős Márta et al. Az identitás alakulása mentalizáció-alapú terápia folyamán: Mentalizáció-alapú terápia eredmény- és folyamatértékelése kettős diagnózisú pácienseknél az identitás-struktúra analízise segítségével. Pilot vizsgálat. (2020) ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X 20 2 7-35, 31983070
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31983070]
  1. * B. Erdős Márta et al. Szociális munkások szakmai identitásának vizsgálata az identitásstruktúra analízise módszerével. (2020) ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT 0865-0810 31 4 54-80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31894848] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 31894848, Kapcsolat: 30039990
Jávor Rebeka. Connection between Bilingualism and Executive Functions in Hungarian-Serbian Bilinguals. (2017) INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCES: BASIC AND APPLIED RESEARCH 2307-4531 31 3 54-65, 3184704
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3184704]
  1. Bartha Krisztina. Életkori sajátosságok a kétnyelvű gyermekek tudatelméleti fejlődésében. (2019) Megjelent: Neveléstudományi kutatások a Kárpát-medencei oktatási térben. A IV. Kárpát-medencei Oktatási Konferencia tanulmánykötete pp. 177-188
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31328967] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31328967, Kapcsolat: 29028783
Jávor Rebeka. Bilingualism, Theory of Mind and Perspective-Taking: The Effect of Early Bilingual Exposure. (2016) PSYCHOLOGY AND BEHAVIORAL SCIENCES 2328-7837 2328-7845 5 6 143-148, 3184701
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3184701]
  1. Buac Milijana et al. Predictors of Theory of Mind performance in bilingual and monolingual children. (2019) INTERNATIONAL JOURNAL OF BILINGUALISM 1367-0069 1756-6878 24 2 339-359
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30765971] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30765971, Kapcsolat: 28260547
  2. Fiktorius Teddy. Early Childhood Bilingualism: The Myths, Truths, and Implications in English Language Learning in Pontianak. (2020) Notion: Journal of Linguistics, Literature and Culture 2655-5905 2 1 28-35
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31312366] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31312366, Kapcsolat: 28993420
  3. Fatime Ziberi et al. LINGUISTIC AND PSYCHOLOGICAL ISSUES AMONG UNIVERSITY BILINGUAL STUDENTS. (2020) INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION & PHILOLOGY 1 1 71-77
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31384235] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31384235, Kapcsolat: 29079279
2021-11-28 01:46