Jávor Rebeka. Connection between Bilingualism and Executive Functions in Hungarian-Serbian Bilinguals. (2017) INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCES: BASIC AND APPLIED RESEARCH 2307-4531 31 3 54-65, 3184704
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3184704]
  1. Bartha Krisztina. Életkori sajátosságok a kétnyelvű gyermekek tudatelméleti fejlődésében. (2019) Megjelent: Neveléstudományi kutatások a Kárpát-medencei oktatási térben. A IV. Kárpát-medencei Oktatási Konferencia tanulmánykötete pp. 177-188
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31328967] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31328967, Kapcsolat: 29028783
Jávor Rebeka. Bilingualism, Theory of Mind and Perspective-Taking: The Effect of Early Bilingual Exposure. (2016) PSYCHOLOGY AND BEHAVIORAL SCIENCES 2328-7837 2328-7845 5 6 143-148, 3184701
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3184701]
  1. Buac Milijana et al. Predictors of Theory of Mind performance in bilingual and monolingual children. (2019) INTERNATIONAL JOURNAL OF BILINGUALISM 1367-0069 1756-6878 24 2 339-359
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30765971] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30765971, Kapcsolat: 28260547
  2. Fiktorius Teddy. Early Childhood Bilingualism: The Myths, Truths, and Implications in English Language Learning in Pontianak. (2020) Notion: Journal of Linguistics, Literature and Culture 2655-5905 2 1 28-35
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31312366] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31312366, Kapcsolat: 28993420
  3. Fatime Ziberi et al. LINGUISTIC AND PSYCHOLOGICAL ISSUES AMONG UNIVERSITY BILINGUAL STUDENTS. (2020) INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION & PHILOLOGY 1 1 71-77
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31384235] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31384235, Kapcsolat: 29079279
  4. Mehrgol Tiv et al. Second language experience impacts first language irony comprehension among bilingual adults. (2020) CANADIAN JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY-REVUE CANADIENNE DE PSYCHOLOGIE EXPERIMENTALE 1196-1961 p. 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31384239] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31384239, Kapcsolat: 29079285
  5. Patricia Martínez-Álvarez. Essential constructs in the preparation of inclusive bilingual education teachers: Mediation, agency, and collectivity. (2020) BILINGUAL RESEARCH JOURNAL 1523-5882 1523-5890 43 3 304-322
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31530800] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31530800, Kapcsolat: 29322089
  6. Evgeniya O. Shishova. Executive Functions and Communicative Competence Development in Preschool Bilingual Children. (2020) ARPHA Proceedings 2683-0183 3 2347-2356
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31678497] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31678497, Kapcsolat: 29546323
  7. Reza Pishghadam et al. Introducing the “Brainling” Model and Examining its Role in Effective Communication: A Moving Beyond Communicative Competence. (2020) Language and Translation Studies 2228-5202 2383-2878 53 3
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31749482] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31749482, Kapcsolat: 29670494
  8. Amy A. Weimer et al. Correlates and antecedents of theory of mind development during middle childhood and adolescence: An integrated model. (2021) DEVELOPMENTAL REVIEW 0273-2297 59
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31814181] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31814181, Kapcsolat: 29778539
  9. Evgeniya O. Shishova. The Features of Speech, Thinking and Communicative Competence Development in Preschoolers under Conditions of Bilingual Learning Environment. (2020) ARPHA Proceedings 2683-0183 Proceedings IFTE-2020
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31837232] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31837232, Kapcsolat: 29803673
2021-12-09 02:07