García-Ojeda JC et al. A preliminary study of the application of the P- graph methodology for organization-based multiagent system designs: Assessment. (2015) ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 1785-8860 12 2 103-122, 2931538
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2931538]
  1. Tan Raymond R et al. P-Graph Approach to Optimizing Crisis Operations in an Industrial Complex. (2016) INDUSTRIAL & ENGINEERING CHEMISTRY RESEARCH 0888-5885 1520-5045 0196-4305 55 12 3467-3477
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25795750] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25795750, Kapcsolat: 25775517
  2. Lam Hon Loong et al. Implementation of P-graph modules in undergraduate chemical engineering degree programs: experiences in Malaysia and the Philippines. (2016) JOURNAL OF CLEANER PRODUCTION 0959-6526 1879-1786 136 254-265
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26232407] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26232407, Kapcsolat: 26207690
  3. Nagy Albert et al. Bus Transport Process Network Synthesis. (2019) ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 1785-8860 16 7 25-43
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30830749] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30830749, Kapcsolat: 28610544
  4. Gábor Ványi et al. Sensitivity analysis of FMEA as possible ranking method in risk prioritization. (2018) POLYTECHNICAL UNIVERSITY OF BUCHAREST. SCIENTIFIC BULLETIN. SERIES D: MECHANICAL ENGINEERING 1454-2358 80 3 165-176
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3402872] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3402872, Kapcsolat: 28716224
  5. Pokorádi László et al. Sensitivity Investigation of Failure Mode and Effect Analysis. (2018) Megjelent: Vehicle and Automotive Engineering 2 pp. 497-502
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3375252] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3375252, Kapcsolat: 28716225
Holczinger T. Scheduling of Multipurpose Batch Processes with Multiple Batches of the Products. (2002) HUNGARIAN JOURNAL OF INDUSTRY AND CHEMISTRY 0133-0276 2450-5102 30 4 305-312, 1049418
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1049418]
  1. Adonyi R et al. Optimal Schedule of a Diary Manufactory. (2009) CHEMICAL AND BIOCHEMICAL ENGINEERING QUARTERLY 0352-9568 1846-5153 23 2 231-237
    Folyóiratcikk[20792296] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20792296, Kapcsolat: 20792296
  2. Adonyi R et al. Routing of railway systems with the S-graph framework for effective scheduling. (2010) CHEMICAL ENGINEERING TRANSACTIONS 1974-9791 2283-9216 21 913-918
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[2175015] []
    Független, Idéző: 2175015, Kapcsolat: 21592460
  3. Adonyi R et al. Systematic approach for designing and activities' scheduling of supply chain network. (2013) BULGARIAN CHEMICAL COMMUNICATIONS 0324-1130 0861-9808 45 3 288-295
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25379681] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25379681, Kapcsolat: 23533906
  4. Jing Yang et al. Analysis on Production Processe Optimization of Small-Mddle Float Glass Manufacturer: Shenmu Float Glass Manufacturer in Shaanxi Province as an Example. (2012) Megjelent: 2nd International Conference on Information and Multimedia Technology (ICIMT 2010) pp. 102-108
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[23534274] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23534274, Kapcsolat: 23534274
Fan L et al. Mechanisms of Ammonia-Synthesis Reaction Revisited with the Aid of a Novel Graph-Theoretic Method for Determining Candidate Mechanisms in Deriving the Rate Law of a Catalytic Reaction. (2001) HUNGARIAN JOURNAL OF INDUSTRY AND CHEMISTRY 0133-0276 2450-5102 29 1 71-80, 1049419
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1049419]
  1. Szalkai Balázs et al. Counting minimal reactions with specific conditions in R4. (2011) JOURNAL OF MATHEMATICAL CHEMISTRY 0259-9791 1572-8897 49 5 1071-1085
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2424681] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2424681, Kapcsolat: 21586162
2021-09-29 00:44