Tibor Mandják et al. The influence of economic crises on network behavior. (2017) JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 0885-8624 32 3 445-456, 3202083
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3202083]
  1. Migliaccio Guido et al. Business networks in Italian tourism. Case study: 'Rete Destinazione Sud'. (2018) International Journal of Leisure and Tourism Marketing 1757-5567 1757-5575 6 2 117-135
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30405388] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30405388, Kapcsolat: 27819872
  2. Mora Cortez Roberto et al. How to recover B2B relationships after a failed online reverse auction. (2019) JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 0885-8624 35 3 551-563
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30881995] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30881995, Kapcsolat: 28396099
  3. Gligor David et al. A look into the past and future: theories within supply chain management, marketing and management. (2019) SUPPLY CHAIN MANAGEMENT-AN INTERNATIONAL JOURNAL 1359-8546 1758-6852 24 1 170-186
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31087642] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31087642, Kapcsolat: 28678432
2021-08-03 00:20