Tibor Mandják et al. The influence of economic crises on network behavior. (2017) JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 0885-8624 32 3 445-456, 3202083
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3202083]
  1. Migliaccio Guido et al. Business networks in Italian tourism. Case study: 'Rete Destinazione Sud'. (2018) International Journal of Leisure and Tourism Marketing 1757-5567 1757-5575 6 2 117-135
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30405388] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30405388, Kapcsolat: 27819872
  2. Mora Cortez Roberto et al. How to recover B2B relationships after a failed online reverse auction. (2019) JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 0885-8624 35 3 551-563
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30881995] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30881995, Kapcsolat: 28396099
  3. Gligor David et al. A look into the past and future: theories within supply chain management, marketing and management. (2019) SUPPLY CHAIN MANAGEMENT-AN INTERNATIONAL JOURNAL 1359-8546 1758-6852 24 1 170-186
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31087642] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31087642, Kapcsolat: 28678432
Esse Bálint et al. Business relationships and relationships with stakeholders – Perception of Hungarian executives.. (2012) THE IMP JOURNAL 0809-7259 0809-7259 6 2 98-108, 2153583
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2153583]
  1. Benedek Andrea et al. A felelős vállalatirányítás személyi tényezői: A CSR-központú felelős vállalatvezetők attitűdjének vizsgálata a kis- és középvállalatok körében. (2016) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 47 1 58-67
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3001286] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3001286, Kapcsolat: 25320583
  2. Mandják Tibor. Business marketing - szervezetközi megközelítésben: Korreferátum Piskóti István „ A Business Marketing identitáda – elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell” című tanulmányához. (2016) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 47 4 45-49
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[3079853] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3079853, Kapcsolat: 25591556
  3. Benedek Andrea. The examination of the CSR attitudes of the CEOs among Hungarian SMEs. (2015) ZARZADZANIE PUBLICZNE: NAUKOWE INSTITUTU SPRAW PUBLICZNYCH UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO 1896-0200 31 3 283-297
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25967307] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25967307, Kapcsolat: 25967307
  4. * Wimmer Ágnes et al. Stakeholder Approach in Business Education and Management Practice – The case of Hungary. (2017) Megjelent: MANAGEMENT, ENTERPRISE AND BENCHAMARKING (MEB) 2017 pp. 474-486
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3246271] [Nyilvános]
    Függő, Idéző: 3246271, Kapcsolat: 26972711
  5. Mosweunyane Lentswe et al. Use of social media in Free State tourism small, medium and micro enterprises to widen business networks for competitiveness. (2019) SOUTH AFRICAN JOURNAL OF ECONOMIC AND MANAGEMENT SCIENCES 1015-8812 2222-3436 22 1 1-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30658226] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30658226, Kapcsolat: 28143647
  6. * Wimmer Ágnes. Értékes beszállítói kapcsolatok – a sikeres hazai vállalatok szemléletmódja. (2016) LOGISZTIKAI ÉVKÖNYV 1218-3849 2017 1 1-17
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3139700] [Nyilvános]
    Függő, Idéző: 3139700, Kapcsolat: 28232359
  7. Romestant Fanny. Sustainability agencing: The involvement of stakeholder networks in megaprojects. (2019) INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 0019-8501
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30806022] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30806022, Kapcsolat: 28307624
2021-08-01 09:07