Esse Bálint et al. Business relationships and relationships with stakeholders – Perception of Hungarian executives.. (2012) THE IMP JOURNAL 0809-7259 0809-7259 6 2 98-108, 2153583
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2153583]
  1. Benedek Andrea et al. A felelős vállalatirányítás személyi tényezői: A CSR-központú felelős vállalatvezetők attitűdjének vizsgálata a kis- és középvállalatok körében. (2016) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 47 1 58-67
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3001286] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3001286, Kapcsolat: 25320583
  2. Mandják Tibor. Business marketing - szervezetközi megközelítésben: Korreferátum Piskóti István „ A Business Marketing identitáda – elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell” című tanulmányához. (2016) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 47 4 45-49
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[3079853] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3079853, Kapcsolat: 25591556
  3. Benedek Andrea. The examination of the CSR attitudes of the CEOs among Hungarian SMEs. (2015) ZARZADZANIE PUBLICZNE: NAUKOWE INSTITUTU SPRAW PUBLICZNYCH UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO 1896-0200 31 3 283-297
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25967307] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25967307, Kapcsolat: 25967307
  4. * Wimmer Ágnes et al. Stakeholder Approach in Business Education and Management Practice – The case of Hungary. (2017) Megjelent: MANAGEMENT, ENTERPRISE AND BENCHAMARKING (MEB) 2017 pp. 474-486
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3246271] [Nyilvános]
    Függő, Idéző: 3246271, Kapcsolat: 26972711
  5. Mosweunyane Lentswe et al. Use of social media in Free State tourism small, medium and micro enterprises to widen business networks for competitiveness. (2019) SOUTH AFRICAN JOURNAL OF ECONOMIC AND MANAGEMENT SCIENCES 1015-8812 2222-3436 22 1 1-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30658226] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30658226, Kapcsolat: 28143647
  6. * Wimmer Ágnes. Értékes beszállítói kapcsolatok – a sikeres hazai vállalatok szemléletmódja. (2016) LOGISZTIKAI ÉVKÖNYV 1218-3849 2017 1 1-17
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3139700] [Nyilvános]
    Függő, Idéző: 3139700, Kapcsolat: 28232359
  7. Romestant Fanny. Sustainability agencing: The involvement of stakeholder networks in megaprojects. (2019) INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 0019-8501
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30806022] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30806022, Kapcsolat: 28307624
  8. Rodek Nóra et al. Are the Hungarians on the Right Track Toward Sustainable Consumption?. (2019) PROCEEDINGS OF THE ENTRENOVA : ENTERPRISE RESEARCH INNOVATION CONFERENCE (ONLINE) 2706-4735 5 433-440
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[30815365] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30815365, Kapcsolat: 28369715
  9. Milena Ratajczak-Mrozek. Global Business Networks and Cooperation within Supply Chain as a Strategy for High-Tech Companies’ Growth. (2012) JOURNAL OF ENTREPRENEURSHIP MANAGEMENT AND INNOVATION 2299-7075 2299-7326 8 1 35-51
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23010678] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23010678, Kapcsolat: 28574012
  10. * Szántó Richárd. Fények és árnyak: Online CSR-kommunikáció Magyarországon. (2011) Megjelent: Vállalati kommunikáció a 21. század elején pp. 125-138
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1839088] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 1839088, Kapcsolat: 28594988
2021-08-02 23:42