Esse Bálint et al. Business relationships and relationships with stakeholders – Perception of Hungarian executives.. (2012) THE IMP JOURNAL 0809-7259 0809-7259 6 2 98-108, 2153583
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2153583]
  1. Benedek Andrea et al. A felelős vállalatirányítás személyi tényezői: A CSR-központú felelős vállalatvezetők attitűdjének vizsgálata a kis- és középvállalatok körében. (2016) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 47 1 58-67
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3001286] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3001286, Kapcsolat: 25320583
  2. Mandják Tibor. Business marketing - szervezetközi megközelítésben: Korreferátum Piskóti István „ A Business Marketing identitáda – elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell” című tanulmányához. (2016) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 47 4 45-49
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[3079853] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3079853, Kapcsolat: 25591556
  3. Benedek Andrea. The examination of the CSR attitudes of the CEOs among Hungarian SMEs. (2015) ZARZADZANIE PUBLICZNE: NAUKOWE INSTITUTU SPRAW PUBLICZNYCH UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO 1896-0200 31 3 283-297
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25967307] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25967307, Kapcsolat: 25967307
  4. Mosweunyane Lentswe et al. Use of social media in Free State tourism small, medium and micro enterprises to widen business networks for competitiveness. (2019) SOUTH AFRICAN JOURNAL OF ECONOMIC AND MANAGEMENT SCIENCES 1015-8812 2222-3436 22 1 1-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30658226] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30658226, Kapcsolat: 28143647
  5. Romestant Fanny. Sustainability agencing: The involvement of stakeholder networks in megaprojects. (2019) INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 0019-8501
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30806022] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30806022, Kapcsolat: 28307624
  6. Rodek Nóra et al. Are the Hungarians on the Right Track Toward Sustainable Consumption?. (2019) PROCEEDINGS OF THE ENTRENOVA : ENTERPRISE RESEARCH INNOVATION CONFERENCE (ONLINE) 2706-4735 5 433-440
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[30815365] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30815365, Kapcsolat: 28369715
  7. Milena Ratajczak-Mrozek. Global Business Networks and Cooperation within Supply Chain as a Strategy for High-Tech Companies’ Growth. (2012) JOURNAL OF ENTREPRENEURSHIP MANAGEMENT AND INNOVATION 2299-7075 2299-7326 8 1 35-51
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23010678] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23010678, Kapcsolat: 28574012
  8. Waluszewski Alexandra et al. Owner relationships – a parallel network force. (2017) Megjelent: No Business Is an Island pp. 157-172
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3412922] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3412922, Kapcsolat: 29783120
Zoltay-Paprika Zita et al. Managerial decision making and competitiveness: the case of Hungary. (2008) COMPETITIVENESS REVIEW 1059-5422 18 1-2 154-167, 1186474
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1186474]
  1. Zutshi Ambika. Common sense versus intuition in management decision-making. (2011) TMC Academic Journal 5 2 65-82
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23314553] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23314553, Kapcsolat: 23314553
  2. Agus Gunawan. Managerial Decisions in the Garment Industry. (2013) ISBN:9789609874045
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[23315369] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23315369, Kapcsolat: 23315369
2021-08-01 10:12