Orsós Anna. Cigány/roma nemzetiségi oktatás (A romani és /vagy beás nyelvet oktató intézmények helyzete a 2014/15-ös tanévben. (2015) ROMOLÓGIA: ROMOLÓGIAI FOLYÓIRAT 2064-1257 3 9 71-91, 3373965
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3373965]
  1. Varga Aranka. Tudományos élet a WHSz-ben. (2015) Megjelent: Próbatétel pp. 191-214
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2974426] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2974426, Kapcsolat: 27390270
Orsós Anna. A Wlislocki Henrik Szakkollégium érintkezései, beágyazódása a PTE rendszerébe. (2013) ROMOLÓGIA: ROMOLÓGIAI FOLYÓIRAT 2064-1257 1 1 72-85, 3373599
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3373599]
  1. Vezdén Katalin. A Wlislocki Henrik Szakkollégium komplex szolgáltatásfejlesztést célzó projektje – a számok tükrében. (2015) Megjelent: Próbatétel pp. 85-107
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25177008] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25177008, Kapcsolat: 27389649
  2. Varga Aranka. Tudományos élet a WHSz-ben. (2015) Megjelent: Próbatétel pp. 191-214
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2974426] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2974426, Kapcsolat: 27390255
  3. Andl Helga. Hallgatói kutatások a Wlislocki Henrik Szakkollégiumban. (2015) Megjelent: Próbatétel pp. 229-242
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2979157] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2979157, Kapcsolat: 27390486
Orsós Anna et al. Hátrányos helyzetű vagy kulturális kisebbség - cigány programok. (2010) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 XIX 1 75-87, 1652803
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1652803]
  1. * Forray R. Katalin. Cigány diákok a felsőoktatásban. (2013) ROMOLÓGIA: ROMOLÓGIAI FOLYÓIRAT 2064-1257 1 1 8-22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2485699] [Nyilvános]
    Függő, Idéző: 2485699, Kapcsolat: 24935745
  2. * Forray R. Katalin. Társadalmi egyenlőség és a jövő feladatai. (2011) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 20 1 62-73
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2086397] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 2086397, Kapcsolat: 24935838
  3. * Forray R. Katalin et al. A tankötelezettségi korhatár és a cigány/roma fiatalok: A limited school, obligation in Hungary and its impact to the Roma/Gypsy population. (2011) Megjelent: Törekvések és lehetőségek a 21. század elején [X. Országos Neveléstudományi Konferencia] pp. 248-260
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1772083] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 1772083, Kapcsolat: 24936346
  4. Labodáné Lakatos Szilvia. A romani nyelv helyzete a magyarországi közoktatásban. (2010) Megjelent: Iskola a társadalmi térben és időben 2009 pp. 183-186
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1794951] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1794951, Kapcsolat: 27396569
  5. * Forray R Katalin. A CIGÁNYSÁG KÖZÉPOSZTÁLYOSODÁSA. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 588-599
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3383229] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 3383229, Kapcsolat: 27421089
  6. Boros Julianna. Cigány/roma családokkal végzett szociális munka jellegzetességei. (2017) Megjelent: Reflexiók. A szociális munka korszerű oktatásának kérdései pp. 141-181
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3365679] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3365679, Kapcsolat: 27648245
2021-07-28 12:03