Orsós Anna. Nyelvi helyzet, nyelvoktatás, nyelvtanárképzés - Vizsgálatok és gondolatok a beás nyelv megszerzésének lehetőségeiről. (2007), 2417680
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2417680]
  1. Dezső Renáta Anna. Teaching English, Teaching Boyash, Teaching Romani: Challenges in Common.. (2009) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 4 3-4 85-100
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1700193] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1700193, Kapcsolat: 23343225
  2. Csaba Zoltán et al. Milyen tényezők hatnak a magyarországi cigány népesség nemzetiségi önbesorolására?. (2011) Megjelent: Élethelyzetek a társadalom peremén : Roma kutatások 2010. pp. 17-44
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2340343] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2340343, Kapcsolat: 25020036
  3. Dezső Renáta Anna. Gandhistória. Középfokú roma/cigány nemzetiségi oktatás a rendszerváltás első két évtizedének Magyarországán. (2013) ISBN:9786155339134; 9786155339356
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2287692] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2287692, Kapcsolat: 25046183
  4. Dezső Renáta Anna. Twenty years after: the Gandhi School and beyond : secondary education of the Roma-Gypsies in Hungary during the transition years. (2013) ISBN:9786155339424; 9786155339448
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2770993] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2770993, Kapcsolat: 25046209
  5. Horváthné Tóth Ildikó et al. A Kadarkúti-Nagybajomi kistérségben élő roma lakosság életkörülményei, munkához, tanuláshoz való viszonya [The living conditions and the relation to employment, and learning of roma population in Micro-Region Kadarkúti-Nagybajomi]. (2014) KÖZTES EURÓPA: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIKEK KÖZLEMÉNYEI 2064-437X 2676-8909 6 2-3 / No. 15-16 161-174
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2848933] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2848933, Kapcsolat: 25536675
  6. Bencze Szabina et al. A cigány származás bélyege: A sztereotípiákból és előítéletekből fakadó társadalmi és nevelésszociológiai problémák. (2013) Megjelent: Nevelés - multikulturalizmus - esélyek pp. 53-64
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2385936] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2385936, Kapcsolat: 26101110
  7. Horváthné Tóth Ildikó et al. Roma helyzet a kistérségben: A kistérségben élő roma lakosság életkörülményei, munkához, tanuláshoz való viszonya, támogatási lehetőségek. (2014) Megjelent: Egyéni és közösségi teljesítmények a Kadarkút-Nagybajomi kistérségben pp. 183-204
    Könyvrészlet/Műhelytanulmány része (Könyvrészlet)/Tudományos[2850148] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2850148, Kapcsolat: 27721059
  8. Szilágyi Magdolna. A roma/cigány tanulók tannyelvi diszkriminációja vagy inklúziója?. (2015) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 13 1-2 375-386
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2909782] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2909782, Kapcsolat: 27721070
Orsós Anna. Kutatási lehetőségek a romológia területén. (2006), 2417639
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[2417639]
  1. Dezső Renáta Anna. Kísérletek a dél-dunántúli roma/cigány népesség középfokú oktatásának előremozdítására.. (2008) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 6 2-3 135-143
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1700273] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1700273, Kapcsolat: 23343113
  2. Dezső Renáta Anna. Így is lehet továbblépni: Az inkluzióban rejlő lehetőségek egy második esély típusú középiskolai képzésben. (2008) Megjelent: "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola Évkönyve 2008 pp. 151-173
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1700341] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1700341, Kapcsolat: 25032728
2021-08-02 12:15