Sass Judit et al. Érzelmi igénybevétel a tanári pályán. (2016) In: Új kutatások a neveléstudományokban 2015 pp. 105-111,
3158806
Study (Chapter in Book) | Scientific[3158806]
Molnár György. AZ INNOVATÍV HÁLÓZATI TANULÁS REJTELMEI A KÖZÖSSÉGI MÉDIA VALAMINT A MEDIALIZÁLT HÁLÓZATOK TÁMOGATÁSÁVAL A DIGITÁLIS NEMZEDÉKEK KÖRÉBEN. (2017) In: A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar 2017-es tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye [Zbornik Radova Nachnih Konferencija... pp. 978-992
Kiss János et al. Munkaérték preferenciák és más tényezők állandósága és változásai egyetemi hallgatók körében. (2015) In: Szociálpszichológiai tanulmányok a Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék fennállásának 25. évfordulójára pp. 97-116,
3006449
Study (Chapter in Book) | Scientific[3006449]
Barth Anita. Egyetemisták lelki egészségének alakulása az elmúlt években. (2016) In: Diáktudomány pp. 7-20
Pusztai Gabriella et al. What Do We Mean by the „Third Mission of Higher Education”?. (2012) In: Third Mission of Higher Education in a Cross-Border Region. pp. 7-12
Müller-Fábián Andrea. Munkaérték preferenciák a Babes-Bolyai Tudományegyetem hallgatói körében. (2013) In: Nagyító alatt. Hallgatói műhelyek nemzetközi együttműködése határok nélkül pp. 29-51