Tóth Róbert et al. Improving and Measuring Spatial Skills with Augmented Reality and Gamification. (2021) Megjelent: ICGG 2020 - Proceedings of the 19th International Conference on Geometry and Graphics pp. 755-764, 31687556
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31687556]
  1. Guzsvinecz T. et al. Implementation of the Heinrich Spatial Visualization Test in a Virtual Environment= A Heinrich Spatial Visualization Test Implementálása Virtuális Környezetben. (2021) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING AND MANAGEMENT SCIENCES / MŰSZAKI ÉS MENEDZSMENT TUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 2498-700X 6 4 1-8
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32547366] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32547366, Kapcsolat: 30958584
  2. Guzsvinecz Tibor et al. The Effects of Display Parameters and Devices on Spatial Ability Test Times. (2022) APPLIED SCIENCES-BASEL 2076-3417 12 3 1-16
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32623351] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32623351, Kapcsolat: 31035333
  3. Guzsvinecz Tibor et al. The Virtual Reality Sound-based Spatial Orientation Project. (2021) Megjelent: 12th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom 2021) pp. 11-16
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[32463142] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32463142, Kapcsolat: 31419369
  4. Rethalmi David et al. Overtaker – A virtual reality-based serious game for practicing distance estimation. (2021) Megjelent: 12th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom 2021) pp. 135-140
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[32304795] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32304795, Kapcsolat: 31419382
  5. Lampropoulos Georgios et al. Augmented Reality and Gamification in Education: A Systematic Literature Review of Research, Applications, and Empirical Studies. (2022) APPLIED SCIENCES-BASEL 2076-3417 12 13 p. 6809
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32927046] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32927046, Kapcsolat: 31435050
Tóth Róbert et al. Gamified Mental Cutting Test for enhancing spatial skills. (2020) Megjelent: 11th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom 2020) pp. 299-304, 31634265
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31634265]
  1. Guzsvinecz T. et al. Implementation of the Heinrich Spatial Visualization Test in a Virtual Environment= A Heinrich Spatial Visualization Test Implementálása Virtuális Környezetben. (2021) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING AND MANAGEMENT SCIENCES / MŰSZAKI ÉS MENEDZSMENT TUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 2498-700X 6 4 1-8
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32547366] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32547366, Kapcsolat: 30958597
  2. Guzsvinecz Tibor et al. The Effects of Display Parameters and Devices on Spatial Ability Test Times. (2022) APPLIED SCIENCES-BASEL 2076-3417 12 3 1-16
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32623351] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32623351, Kapcsolat: 31035339
  3. Guzsvinecz Tibor et al. The Virtual Reality Sound-based Spatial Orientation Project. (2021) Megjelent: 12th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom 2021) pp. 11-16
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[32463142] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32463142, Kapcsolat: 31419365
  4. Rethalmi David et al. Overtaker – A virtual reality-based serious game for practicing distance estimation. (2021) Megjelent: 12th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom 2021) pp. 135-140
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[32304795] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32304795, Kapcsolat: 31419379
  5. Sudár Anna et al. Different approaches for measuring spatial abilities in MaxWhere virtual reality. (2021) Megjelent: 12th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom 2021) pp. 1077-1081
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[32250055] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32250055, Kapcsolat: 31419399
2023-06-04 08:44