Zita Gál et al. Social problem-solving, life satisfaction and well-being among high school and university students. (2022) INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOOL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 2168-3603 2168-3611 10 1 170-180, 31847418
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31847418]
  1. Aslan-Gördesli M. et al. Subjective well-being in adolescents and emerging adults: personality, values and social relationships. (2022) International Journal of Eurasian Education and Culture 2602-4047 7 17 1071-1091
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33044781] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33044781, Kapcsolat: 31631246
  2. chaji shirin et al. Study of psychometric properties of problem-solving skills questionnaire heppner and petersen in primary school students of birjand. (2022) The Journal Of Psychological Science 1735-7462 2676-6639 21 117 1851-1866
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33598913] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33598913, Kapcsolat: 32491036
Aburezeq Khalil et al. The relationship between social problem solving and psychological well-being: a literature review. (2021) Romanian Journal of Psychological Studies 2360-3690 2559-1649 9 special issue 3-16, 32649862
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32649862]
  1. Ruan Qian-Nan et al. A network analysis of social problem-solving and anxiety/depression in adolescents. (2022) FRONTIERS IN PSYCHIATRY 1664-0640 1664-0640 13
    Rövid közlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[33088086] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33088086, Kapcsolat: 31686204
Khalil Aburezeq et al. The social problem solving inventory–revised as a measurement of individuals' social problems solving: review of modern literature. (2021) Romanian Journal of Psychological Studies 2360-3690 2559-1649 9 1 14-25, 31918787
Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31918787]
  1. Martín Ana M. et al. Psychosocial Profile of Juvenile and Adult Offenders Who Acknowledge Having Committed Child-to-Parent Violence. (2022) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 19 1
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33042839] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33042839, Kapcsolat: 31628398
Kasik László et al. Social problem-solving among disadvantaged and non-disadvantaged adolescents. (2018) EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION 0885-6257 1469-591X 33 1 86-101, 3200785
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3200785]
  1. Kaymakamoğlu Sibel Ersel. Özel Eğitim Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Kişilerarası Problem Çözme Becerileri [Identification of Interpersonal Problem Solving Skills of Students in The Special Education Department]. (2017) ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE 1305-3515 16 4 1932-1946
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[27010486] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 27010486, Kapcsolat: 27010486
  2. Muhammed Akat et al. Investigating the Relationship Between Adolescents’ Interpersonal Problem-Solving Skills and Developmental Guidance Needs. (2021) i.e. : Inquiry in Education 2154-6282 13 1
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32162647] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32162647, Kapcsolat: 30289610
  3. Ruan Qian-Nan et al. A network analysis of social problem-solving and anxiety/depression in adolescents. (2022) FRONTIERS IN PSYCHIATRY 1664-0640 1664-0640 13
    Rövid közlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[33088086] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 33088086, Kapcsolat: 31686202
Gábor Braunitzer et al. The development of acquired equivalence from childhood to adulthood—A cross-sectional study of 265 subjects. (2017) PLOS ONE 1932-6203 1932-6203 12 6, 3241931
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3241931]
  1. Hillary A Raab et al. The Development of Goal-Directed Decision-Making. (2019) Megjelent: Goal-Directed Decision Making: Computations and Neural Circuits pp. 279-307
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[27454911] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 27454911, Kapcsolat: 27454911
Zsolnai Anikó et al. Online testing of Hungarian children's prosocial behavior. (2017) INTERNATIONAL JOURNAL OF SCHOOL AND EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 2168-3603 2168-3611 5 2 65-73, 3079780
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3079780]
  1. Junko Iida. 学校心理学の国際比較研究 - 世界の学校心理学の研究動向から [International Comparison of School Psychology - From Research Trends in School Psychology in the World]. (2020) KYOIKU SHINRIGAKU NENPO 0452-9650 2186-3091 59 128-143
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31906422] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31906422, Kapcsolat: 29895560
Kasik László et al. Parents’ and teachers’ opinions of preschool children's social problem-solving and behavioural problems. (2016) EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE 0300-4430 1476-8275 186 10 1632-1648, 3012497
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3012497]
  1. Hoffer Rieke et al. Inanspruchnahme von Hilfe und Versorgung bei psychischen Auffälligkeiten im Kindergartenalter. (2019) KINDHEIT UND ENTWICKLUNG 0942-5403 2190-6246 28 1 33-45
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30549124] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30549124, Kapcsolat: 28005015
2023-03-27 21:15