Neményi Mária et al. Intricacies of ethnicity: A comparative study of minority identity formation during adolescence. (2014) Megjelent: Migrant, Roma and Post-colonial Youth in Education across Europe pp. 103-120, 2777433
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2777433]
  1. Virág Tünde et al. Spatial Exclusion and Boundary-Making in Different Roma Neighbourhoods in Hungarian Rural Small Towns. (2018) TIJDSCHRIFT VOOR ECONOMISCHE EN SOCIALE GEOGRAFIE / JOURNAL OF ECONOMIC AND SOCIAL GEOGRAPHY 0040-747X 1467-9663 109 4 485-498
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3305926] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3305926, Kapcsolat: 27773910
  2. Ágnes Kende et al. Comparative Perspectives on Early School Leaving in the European Union. (2018) Megjelent: Comparative Perspectives on Early School Leaving in the European Union
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30367079] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30367079, Kapcsolat: 27773928
Vera Messing. Schools as Sites of Socialisation, Interpersonal Relations, and Identity Formation (Part A, Chapter IV.). (2011) Megjelent: Contested Issues of Social Inclusion through Education in Multiethnic Communities in Europe pp. 79-105, 1815046
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[1815046]
  1. Moldenhawer Bolette. Territorial stigmatization, community forces and positioning of schools in the field of education. (2012) Megjelent: Space, place and social justice in education p. 0000
    Egyéb konferenciaközlemény[22787346] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22787346, Kapcsolat: 22787346
2023-03-27 21:54