Beregi Sándor et al. Robustness of nonlinear parameter identification in the presence of process noise using control-based continuation. (2021) NONLINEAR DYNAMICS 0924-090X 104 2 885-900, 32653456
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32653456]
  1. Wei Heng et al. Bifurcation analysis of vehicle shimmy system exposed to road roughness excitation. (2021) JOURNAL OF VIBRATION AND CONTROL 1077-5463 1741-2986
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32388406] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32388406, Kapcsolat: 30365068
  2. Nguyen D. H. et al. Identifying limits of linear control design validity in nonlinear systems: a continuation-based approach. (2021) NONLINEAR DYNAMICS 0924-090X 1573-269X 104 2 901-921
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32653467] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32653467, Kapcsolat: 31069942
  3. * Bonney Matthew S. et al. Development of a digital twin operational platform using Python Flask. (2022) Data-Centric Engineering 2632-6736 3
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32653362] [Nyilvános]
    Függő, Idéző: 32653362, Kapcsolat: 31069944
  4. * Nguyen D.H. et al. Analysing dynamic deep stall recovery using a nonlinear frequency approach. (2022) NONLINEAR DYNAMICS 0924-090X 1573-269X 108 2 1179-1196
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32861118] [Nyilvános]
    Függő, Idéző: 32861118, Kapcsolat: 31346392
Beregi Sandor et al. Bifurcation analysis of wheel shimmy with non-smooth effects and time delay in the tyre–ground contact. (2019) NONLINEAR DYNAMICS 0924-090X 1573-269X 98 1 841-858, 30840377
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30840377]
  1. * Beregi Sandor et al. Correction to:Bifurcation analysis of wheel shimmy with non-smooth effects and time delay in the tyre-ground contact (vol 98, pg 841, 2019). (2019) NONLINEAR DYNAMICS 0924-090X 1573-269X 98 1 859-859
    Hozzászólás, helyreigazítás (Folyóiratcikk) | Tudományos[31087126] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 31087126, Kapcsolat: 28677634
  2. * Beregi Sandor et al. Theoretical and experimental study on the nonlinear dynamics of wheel-shimmy. (2019) NONLINEAR DYNAMICS 0924-090X 1573-269X 4 2581-2593
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30893747] [Nyilvános]
    Függő, Idéző: 30893747, Kapcsolat: 28786768
  3. Smith Shaun et al. Numerical continuation applied to internal combustion engine models. (2020) PROCEEDINGS OF THE INSTITUTION OF MECHANICAL ENGINEERS PART D-JOURNAL OF AUTOMOBILE ENGINEERING 0954-4070 2041-2991
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31492595] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31492595, Kapcsolat: 29244999
  4. Cazzolli Alessandro et al. Non-holonomic constraints inducing flutter instability in structures under conservative loadings. (2020) JOURNAL OF THE MECHANICS AND PHYSICS OF SOLIDS 0022-5096 138
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31492596] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31492596, Kapcsolat: 29245001
  5. Zhang Zhi et al. Calculating the Lyapunov exponents of a piecewise-smooth soft impacting system with a time-delayed feedback controller. (2020) COMMUNICATIONS IN NONLINEAR SCIENCE AND NUMERICAL SIMULATION 1007-5704 1878-7274 91
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31695329] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31695329, Kapcsolat: 29644333
  6. * Antali Mate et al. On the nonsmooth dynamics of towed wheels. (2020) MECCANICA 0025-6455 1572-9648 (online megjelent, kötetszám később)
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31611909] [Nyilvános]
    Függő, Idéző: 31611909, Kapcsolat: 29644335
2023-02-03 17:06