Kas Bence et al. A korai nyelvi ‐ kommunikációs fejlettség új mérőeszköze, a MacArthur ‐ Bates Kommunikatív Fejlődési Adattár 3. (KOFA–3) alapjai és gyakorlati alkalmazási lehetőségei. (2017) LOGOPÉDIA 2498-8960 2 1 41-56, 3314619
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3314619]
  1. Bóna Judit. A beszédfejlődés kisgyermekkortól kamaszkorig. (2018) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 6 3 111-122
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30353888] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30353888, Kapcsolat: 28221647
  2. Dávid Mária et al. Kutatás az expresszív szókincs fejlettségének és az infokommunikációs eszközök használati gyakoriságának az összefüggéseiről kora gyermekkorban. (2019) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 12 4 p. 1
    Rövid közlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[31197099] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31197099, Kapcsolat: 28831013
  3. Juhász Valéria et al. Hazánkban használt szókincsmérő eljárások II.. (2019) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 12 2 28-37
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30767525] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30767525, Kapcsolat: 28832486
  4. Bóna Judit. Megakadáskapcsolatok és komplex megakadások óvodások és kisiskolások beszédében. (2019) Megjelent: Az anyanyelv-elsajátítás folyamata hároméves kor után pp. 259-272
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30824806] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30824806, Kapcsolat: 28981149
  5. Thordardottir Elin et al. The social and cultural context of intervention for children with developmental language disorder. (2019) Megjelent: Managing Children with Developmental Language Disorder pp. 110-129
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32076449] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32076449, Kapcsolat: 30165292
  6. Tóthné Aszalai Anett. A Hófehérke Óvodai Fonológiai Tudatosságot Fejlesztő Program tapasztalatai. (2020) Megjelent: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban = Развитие навыков общения и речи на практике = Entwicklung der Kommunikations... pp. 166-177
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31522958] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31522958, Kapcsolat: 30165294
  7. Gervain Judit et al. Nyelvfeldolgozás. (2022) Megjelent: Pszichológia
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[32665573] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32665573, Kapcsolat: 31220821
  8. Horváth Viktória. Magyar anyanyelvű gyermekek szókincsének változásairól óvodáskor végétől kisiskolás korig. (2022) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 10 1 63-77
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32778927] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32778927, Kapcsolat: 31303486
Kas B et al. SZÓL-E?: Szűrőeljárás az óvodáskori logopédiai ellátáshoz. (2012) ISBN:9789630833462, 1998576
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1998576]
  1. Jordanidisz Ágnes et al. Temporal aspects of disfluencies in picture-elicited story telling before and after intervention during the dynamic assessment of children’s narrative skills. (2019) Megjelent: Proceedings of DiSS 2019 pp. 100-101
    Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[30839823] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30839823, Kapcsolat: 28345839
  2. Rohár Alexandra. Down-szindrómás személyek nyelvi fejlettsége és az írott nyelv elsajátításához szükséges készségeik. (2019) LOGOPÉDIA 2498-8960 3 2018-2019 37-47
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30975365] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30975365, Kapcsolat: 28553692
2023-02-07 06:22