Kas Bence et al. A korai nyelvi ‐ kommunikációs fejlettség új mérőeszköze, a MacArthur ‐ Bates Kommunikatív Fejlődési Adattár 3. (KOFA–3) alapjai és gyakorlati alkalmazási lehetőségei. (2017) LOGOPÉDIA 2498-8960 2 1 41-56,
3314619
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3314619]
Bóna Judit. A beszédfejlődés kisgyermekkortól kamaszkorig. (2018) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 6 3 111-122
Dávid Mária et al. Kutatás az expresszív szókincs fejlettségének és az infokommunikációs eszközök használati gyakoriságának az összefüggéseiről kora gyermekkorban. (2019) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 12 4 p. 1
Rövid közlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[31197099] [Nyilvános]
* Zajdó Krisztina et al. The history of language impairment/developmental language disorder in Hungary. (2019) Megjelent: Managing Children with Developmental Language Disorder pp. 418-426
Bóna Judit. Megakadáskapcsolatok és komplex megakadások óvodások és kisiskolások beszédében. (2019) Megjelent: Az anyanyelv-elsajátítás folyamata hároméves kor után pp. 259-272
Thordardottir Elin et al. The social and cultural context of intervention for children with developmental language disorder. (2019) Megjelent: Managing Children with Developmental Language Disorder pp. 110-129
Tóthné Aszalai Anett. A Hófehérke Óvodai Fonológiai Tudatosságot Fejlesztő Program tapasztalatai. (2020) Megjelent: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban = Развитие навыков общения и речи на практике = Entwicklung der Kommunikations... pp. 166-177
Horváth Viktória. Magyar anyanyelvű gyermekek szókincsének változásairól óvodáskor végétől kisiskolás korig. (2022) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 10 1 63-77