Jordanidisz Ágnes et al. Temporal aspects of disfluencies in picture-elicited story telling before and after intervention during the dynamic assessment of children’s narrative skills. (2019) Megjelent: Proceedings of DiSS 2019 pp. 100-101
Rohár Alexandra. Down-szindrómás személyek nyelvi fejlettsége és az írott nyelv elsajátításához szükséges készségeik. (2019) LOGOPÉDIA 2498-8960 3 2018-2019 37-47
Dombóvári Ildikó Szilvia et al. Az online szülői tanácsadás néhány területének kialakítása és bevezetése a Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálatban. (2019) LOGOPÉDIA 2498-8960 3 74-79
Rövid közlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[31010630] [Nyilvános]
* Zajdó Krisztina et al. The history of language impairment/developmental language disorder in Hungary. (2019) Megjelent: Managing Children with Developmental Language Disorder pp. 418-426
Gereben Ferencné et al. Szenzoros információfeldolgozás, mozgás, nyelvi képesség: A Frostig-elven alapuló nevelési terápia elmélete és gyakorlata. (2021) ISBN:9789635561247