Bácsné-Bába Éva et al. Sustainability-Sport-Physical Activity. (2021) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 18 4 p. 1455, 31851061
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31851061]
  1. Latino Francesca et al. The Impact of an 8-Weeks At-Home Physical Activity Plan on Academic Achievement at the Time of COVID-19 Lock-Down in Italian School. (2021) SUSTAINABILITY 2071-1050 13 11 p. 5812
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32120066] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32120066, Kapcsolat: 30229573
  2. Ratajczak Joanna et al. Pro-Healthy Diet Properties and Its Determinants among Aging Masters Athletes. (2021) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 18 14 p. 7614
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32120068] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32120068, Kapcsolat: 30229575
  3. Petronis Tomas et al. Circular design in the sports industry: from sustainability to a circular economy. (2021) Megjelent: 2021 IEEE International Conference on Technology and Entrepreneurship (ICTE) pp. 1-7
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[32575421] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32575421, Kapcsolat: 30960067
Ráthonyi Gergely et al. Your Physical Activity Is in Your Hand—Objective Activity Tracking Among University Students in Hungary, One of the Most Obese Countries in Europe. (2021) FRONTIERS IN PUBLIC HEALTH 2296-2565 9, 32208250
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32208250]
  1. Jiang Wenning et al. Gender Difference in the Relationship of Physical Activity and Subjective Happiness Among Chinese University Students. (2021) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 1664-1078 12
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32529351] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32529351, Kapcsolat: 30904265
Anetta Müller et al. Survey of regular physical activity and socioeconomic status in Hungarian preschool children. (2019) FAMILY MEDICINE AND PRIMARY CARE REVIEW 1734-3402 21 3 237-242, 30910508
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30910508]
  1. Marko Michal et al. Applied Physical Program on Changes of Body Postures and Dynamic Spine Function in Female Secondary School Students. (2020) CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF SPORT SCIENCES AND MEDICINE 2300-9705 2353-2807 30 71-83
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31618880] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31618880, Kapcsolat: 29475271
Bocsi Veronika et al. The discovery of the possible reasons for delayed graduation and dropout in the light of a qualitative research study. (2019) JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 2631-1348 3 1 27-38, 30398072
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30398072]
  1. Bohdanna Hvozdetska et al. Migratory Moods and Temporary Employment of Students of Central and Eastern Europe. (2020) ITALIAN SOCIOLOGICAL REVIEW 2239-8589 10 2 305-326
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31332735] [Nyilvános]
    Nem vizsgált, Idéző: 31332735, Kapcsolat: 29019064
  2. Bohdanna Hvozdetska et al. Migratory Moods and Temporary Employment of Students of Central and Eastern Europe. (2020) ITALIAN SOCIOLOGICAL REVIEW 2239-8589 10 2 305-326
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31332735] [Nyilvános]
    Nem vizsgált, Idéző: 31332735, Kapcsolat: 29019064
  3. Jeovani Schmitt et al. WWH-dropout scale: when, why and how to measure propensity to drop out of undergraduate courses. (2020) JOURNAL OF APPLIED RESEARCH IN HIGHER EDUCATION 2050-7003 21 p. 1-21.
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31756561] [Nyilvános]
    Nem vizsgált, Idéző: 31756561, Kapcsolat: 29685268
  4. Jeovani Schmitt et al. WWH-dropout scale: when, why and how to measure propensity to drop out of undergraduate courses. (2020) JOURNAL OF APPLIED RESEARCH IN HIGHER EDUCATION 2050-7003 21 p. 1-21.
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31756561] [Nyilvános]
    Nem vizsgált, Idéző: 31756561, Kapcsolat: 29685268
  5. Vettori Giulia et al. Patterns of academic performances and conceptions of learning in on-time, delayed, and dropout university participants: a cohort retrospective study. (2021) EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 0144-3410 1469-5820 41 4 1-17
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32004964] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32004964, Kapcsolat: 30069071
  6. Korrapati Raghu. Anyone can do a Phd. Successfull strategies to complete a PhD program.. (2022) ISBN:9789355993526
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[32803118] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32803118, Kapcsolat: 31265787
  7. Kibuuka Enock. Equitable access, Retention and Successful Completion of Undergraduate Students in Higher Education in Uganda: The Uganda Students’ Higher Education Financing Policy Perspective. (2022) East African Journal of Education Studies 2707-3939 2707-3947 5 2 232-249
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33024103] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33024103, Kapcsolat: 31588539
2022-09-27 16:35