Ladányi Enikő et al. The role of cognitive control in anaphor resolution in children with specific language impairment. (2017) APPLIED PSYCHOLINGUISTICS 0142-7164 1469-1817 38 5 1173-1199, 3256143
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3256143]
  1. Tovar Torres Antonia et al. Language disintegration under conditions of severe formal thought disorder. (2019) GLOSSA: A JOURNAL OF GENERAL LINGUISTICS 2397-1835 4 1
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31072804] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31072804, Kapcsolat: 28652183
  2. Rodriguez-Ortiz Isabel R. et al. The Development of Anaphora Resolution in Spanish. (2019) JOURNAL OF PSYCHOLINGUISTIC RESEARCH 0090-6905 1573-6555 48 4 797-817
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31072806] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31072806, Kapcsolat: 28652185
  3. Kuijper Sanne J. et al. Children’s Pronoun Interpretation Problems Are Related to Theory of Mind and Inhibition, But Not Working Memory. (2021) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 1664-1078 12 p. 1
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32080591] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32080591, Kapcsolat: 30165188
  4. Sperlich Darcy. Reflexive Pronouns: A Theoretical and Experimental Synthesis. (2020) ISBN:9783030638740
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[32080611] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32080611, Kapcsolat: 30165228
Lukács Á et al. Case Marking in Hungarian Children with Specific Language Impairment. (2013) FIRST LANGUAGE 0142-7237 1740-2344 33 4 331-353, 2474045
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2474045]
  1. Leonard Laurence B. Children with specific language impairment. (2014) ISBN:9780262621366; 0262027062
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[24604172] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24604172, Kapcsolat: 24604172
  2. Stavrakaki Stavroula et al. Morphological cues in the comprehension of relative clauses by Greek children with specific language impairment and typical development: A comparative study. (2015) INTERNATIONAL JOURNAL OF SPEECH-LANGUAGE PATHOLOGY 1754-9507 1754-9515 17 6 617-626
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25283028] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25283028, Kapcsolat: 25283028
  3. Meir Natalia et al. Disentangling SLI and bilingualism using sentence repetition tasks: the impact of L1 and L2 properties. (2016) INTERNATIONAL JOURNAL OF BILINGUALISM 1367-0069 1756-6878 20 4 421-452
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[26230068] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26230068, Kapcsolat: 26230068
  4. Conti-Ramsden G et al. What Factors Influence Language Impairment? Considering Resilience as well as Risk. (2016) FOLIA PHONIATRICA ET LOGOPAEDICA 1021-7762 1421-9972 67 6 293-299
    Folyóiratcikk | Tudományos[26305407] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26305407, Kapcsolat: 26305407
  5. Thordardottir E. Grammatical morphology is not a sensitive marker of language impairment in Icelandic in children aged 4-14 years. (2016) JOURNAL OF COMMUNICATION DISORDERS 0021-9924 1873-7994 62 82-100
    Folyóiratcikk | Tudományos[26305408] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26305408, Kapcsolat: 26305408
  6. Scherger A-L. Case marking as a clinical marker in German SLL. (2015) L.O.G.O.S. INTERDISZIPLINAR 0944-405X 23 3 164-175
    Folyóiratcikk | Tudományos[26305409] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26305409, Kapcsolat: 26305409
2022-09-29 03:23