Kas B et al. SZÓL-E?: Szűrőeljárás az óvodáskori logopédiai ellátáshoz. (2012) ISBN:9789630833462, 1998576
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[1998576]
  1. * Lőrik József. Az írott nyelv zavarai, diszlexia és diszgráfia. (2013) Megjelent: Foniátria és társtudományok. 2. kötet pp. 118-123
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[27469841] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 27469841, Kapcsolat: 27469841
  2. Jordanidisz Ágnes et al. Temporal aspects of disfluencies in picture-elicited story telling before and after intervention during the dynamic assessment of children’s narrative skills. (2019) Megjelent: Proceedings of DiSS 2019 pp. 100-101
    Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[30839823] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30839823, Kapcsolat: 28345839
  3. Rohár Alexandra. Down-szindrómás személyek nyelvi fejlettsége és az írott nyelv elsajátításához szükséges készségeik. (2019) LOGOPÉDIA 2498-8960 3 2018-2019 37-47
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30975365] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30975365, Kapcsolat: 28553692
  4. Binder Anikó. Jó beszélőkéje van? Ötéves gyermekek nyelvifejlettség-vizsgálatának tapasztalatai. (2019) LOGOPÉDIA 2498-8960 3 60-73
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31010551] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31010551, Kapcsolat: 28554407
  5. Dombóvári Ildikó et al. Az online szülői tanácsadás néhány területének kialakítása és bevezetése a Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálatban. (2019) LOGOPÉDIA 2498-8960 3 74-79
    Rövid közlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[31010630] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31010630, Kapcsolat: 28554493
  6. Kiss Renáta et al. A fonológiai tudatosság online mérése óvodás gyermekek körében. (2019) ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X 19 4 35-54
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30876079] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30876079, Kapcsolat: 28829294
  7. * Zajdó Krisztina et al. The history of language impairment/developmental language disorder in Hungary. (2019) Megjelent: Managing Children with Developmental Language Disorder pp. 418-426
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[30644414] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 30644414, Kapcsolat: 28959005
  8. Gereben Ferencné et al. Szenzoros információfeldolgozás, mozgás, nyelvi képesség: A Frostig-elven alapuló nevelési terápia elmélete és gyakorlata. (2021) ISBN:9789635561247
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[32498226] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32498226, Kapcsolat: 30516756
  9. * Kas Bence. Mesterszinten a logopédia: az új mesterképzési szak háttere és szakmai koncepciója. (2021) LOGOPÉDIA 2498-8960 5 175-185
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32630058] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 32630058, Kapcsolat: 31044454
  10. Jordanidisz Ágnes. A fonológiai tudatosság szerepe az iskolakészültségben. (2022) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 10 1 161-167
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32829531] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32829531, Kapcsolat: 31304892
2022-09-29 03:01