Kas Bence et al. „Hogy mondjam?” – a nyelvfejlődési zavar jelensége és hatása a fejlődésre. (2020) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 13 3 5-22, 31807279
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31807279]
  1. Svindt Veronika. A kommunkáció rejtett zavara: a pragmatikai kommunikációs zavar (PKZ). (2021) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 14 3
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32525851] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32525851, Kapcsolat: 30975292
  2. Gervain Judit et al. Nyelvfeldolgozás. (2022) Megjelent: Pszichológia
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[32665573] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32665573, Kapcsolat: 31220827
Kas Bence et al. A logopédia (Speech and language therapy) mesterképzési szak létesítése. (2020) LOGOPÉDIA 2498-8960 4 95-101, 32635547
Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32635547]
  1. * Kas Bence. Mesterszinten a logopédia: az új mesterképzési szak háttere és szakmai koncepciója. (2021) LOGOPÉDIA 2498-8960 5 175-185
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32630058] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 32630058, Kapcsolat: 31044502
Kas Bence et al. A korai nyelvi ‐ kommunikációs fejlettség új mérőeszköze, a MacArthur ‐ Bates Kommunikatív Fejlődési Adattár 3. (KOFA–3) alapjai és gyakorlati alkalmazási lehetőségei. (2017) LOGOPÉDIA 2498-8960 2 1 41-56, 3314619
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3314619]
  1. Bóna Judit. A beszédfejlődés kisgyermekkortól kamaszkorig. (2018) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 6 3 111-122
    Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30353888] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30353888, Kapcsolat: 28221647
  2. Dávid Mária et al. Kutatás az expresszív szókincs fejlettségének és az infokommunikációs eszközök használati gyakoriságának az összefüggéseiről kora gyermekkorban. (2019) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 12 4 p. 1
    Rövid közlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[31197099] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31197099, Kapcsolat: 28831013
  3. Juhász Valéria et al. Hazánkban használt szókincsmérő eljárások II.. (2019) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 12 2 28-37
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30767525] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30767525, Kapcsolat: 28832486
  4. * Zajdó Krisztina et al. The history of language impairment/developmental language disorder in Hungary. (2019) Megjelent: Managing Children with Developmental Language Disorder pp. 418-426
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[30644414] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 30644414, Kapcsolat: 28959002
  5. Bóna Judit. Megakadáskapcsolatok és komplex megakadások óvodások és kisiskolások beszédében. (2019) Megjelent: Az anyanyelv-elsajátítás folyamata hároméves kor után pp. 259-272
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30824806] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30824806, Kapcsolat: 28981149
  6. * Kas Bence et al. „Hogy mondjam?” – a nyelvfejlődési zavar jelensége és hatása a fejlődésre. (2020) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 13 3 5-22
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31807279] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 31807279, Kapcsolat: 29770636
  7. Thordardottir Elin et al. The social and cultural context of intervention for children with developmental language disorder. (2019) Megjelent: Managing Children with Developmental Language Disorder pp. 110-129
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32076449] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32076449, Kapcsolat: 30165292
2022-09-27 23:41