Előző oldalÖsszesen 3 elem 1 oldalon, 3 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.Következő oldalÁtlépés a keresőbeIn English
Megjelenítési opciók
Kun Zsuzsanna et al. Adaptive Choice-Based Conjoint Analysis of Marketing Master Student’s Job Preferences. (2020) Megjelent: Proceedings of the European Marketing Academy, 49th, (60908) pp. 1-11,
31809638
Jinadasa P.G.P.H.K et al. PREFERENCES OF JOB ATTRIBUTES AND ITS DETERMINANTS: A CONJOINT ANALYSIS. (2021) Sri Lancan Journal of Business Economics 1391-9601 10 2 56-76
Toarniczky Andrea et al. Fiatal oktató-kutatók tapasztalatai egy magyar üzleti iskolában. (2020) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 51 7-8 65-76,
31376075
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31376075]
Kéri Anita. Külföldi hallgatók elégedettségét és lojalitását befolyásoló tényezők feltárása a Szegedi Tudományegyetemen: Kizárólag az egyetemi tényezők számítanak?. (2021) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 52 8-9 48-62
Andrea Toarniczky et al. Coping with paradoxes or how to construct a sustainable career in academia?. (2019) Megjelent: In search of excellence in higher education pp. 103-122,
30855142