mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 117 elem 12 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
2025
1.
Szontagh, Pál
Pedagógusjelöltek félelmei és várakozási a Mesterséges Intelligencia oktatási felhasználása kapcsán - gondolatok egy kutatás kezdetén
In: Karlovitz, János Tibor (szerk.)
XIII. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia : Vzdelávacia, výskumná a metodická konferencia: Program, tartalmi összefoglalók - abstrakty
Grosspetersdorf, Ausztria :
Sozial und Wirtschafts Forschungsgruppe
(2025)
48 p.
pp. 41-41. , 1 p.
Közlemény:35699324
Nyilvános
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[35699324]
[Nyilvános]
2.
Szontagh, Pál
Pedagógusjelöltek félelmei és várakozásai a mesterséges intelligencia oktatási felhasználása kapcsán
: Gondolatok egy kutatás kezdetén
In: Karlovitz, János Tibor (szerk.)
Pedagógiai reflexiók korunk néhány kihívására
Grosspetersdorf, Ausztria :
Sozial und Wirtschafts Forschungsgruppe
(2025)
338 p.
pp. 253-264. , 12 p.
Közlemény:35699319
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[35699319]
[Nyilvános]
2024
3.
Szontagh, Pál
Vezetőképzés a református köznevelési hálózatban – koncepció és reflexió
COLLEGIUM DOCTORUM: MAGYAR REFORMÁTUS TEOLÓGIA
1
pp. 75-107. , 33 p.
(2024)
Közlemény:35180619
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 0 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35180619]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 0, Függő: 1, Nem jelölt: 0
4.
Szontagh, Pál
Keretek és lehetőségek a református köznevelésben – rövid összefoglaló
COLLEGIUM DOCTORUM: MAGYAR REFORMÁTUS TEOLÓGIA
1
pp. 9-27. , 19 p.
(2024)
Közlemény:35180616
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35180616]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
5.
Szontagh, Pál
Vocational, Career-motivation and Role-perception of kindergarten-educator trainees
In: Szontagh, Pál; Tolnai, Ágnes; Váradi, Ferenc; Váradi-Kusztos, Györgyi
To become a teacher. The Role of Reformed Church teacher training in the development of the sociological processes of vocational careers
Nagykőrös, Magyarország :
Károli Gáspár Református Egyetem Pedagógiai Kar
(2024)
196 p.
pp. 98-131. , 34 p.
Közlemény:35083562
Nyilvános
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Tudományos
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[35083562]
[Nyilvános]
6.
Szontagh, Pál
Professional and career motivation in the teaching profession
In: Szontagh, Pál; Tolnai, Ágnes; Váradi, Ferenc; Váradi-Kusztos, Györgyi
To become a teacher. The Role of Reformed Church teacher training in the development of the sociological processes of vocational careers
Nagykőrös, Magyarország :
Károli Gáspár Református Egyetem Pedagógiai Kar
(2024)
196 p.
pp. 5-46. , 42 p.
Közlemény:35083556
Nyilvános
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[35083556]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
7.
Szontagh, Pál
;
Tolnai, Ágnes
;
Váradi, Ferenc
;
Váradi-Kusztos, Györgyi
To become a teacher. The Role of Reformed Church teacher training in the development of the sociological processes of vocational careers
Nagykőrös, Magyarország :
Károli Gáspár Református Egyetem Pedagógiai Kar
(2024)
,
196 p.
DOI
ISBN:
9786156637246
Teljes dokumentum
Közlemény:35083005
Nyilvános
Forrás
Könyv (Monográfia )
Tudományos
Monográfia (Könyv) | Tudományos
[35083005]
[Nyilvános]
8.
Szontagh, Pál
Value-driven Leadership Training for the Development of Reformed Public Education
In:
Proceedings of the 7th World Conference on Research in Teaching and Education
(2024)
p. https://www.dpublication.com/abstract-of-7th-worldte/8-wte6-4006/
Közlemény:34892783
Nyilvános
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34892783]
[Nyilvános]
9.
Szontagh, Pál Iván
;
van der Vloed, Kees
Value-driven training of leaders in the service of Hungarian denominational (Reformed) public education
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ)
pp. 1-21. , 21 p.
(2024)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:35584763
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 0 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35584763]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 0, Függő: 1, Nem jelölt: 0
10.
SZONTAGH, Pál Iván
Értékorientált vezetőképzés a református köznevelés szolgálatában
STUDIA UNIVERSITATIS BABES-BOLYAI THEOLOGIA REFORMATA TRANSYLVANICA
69
:
2
pp. 70-97. , 28 p.
(2024)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:35649415
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35649415]
[Nyilvános]
2025-05-20 02:27
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás