mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 10 elem 1 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Bingqing, Li
;
Urmee, Chakma
Juggling Multiple Demands: Resilience
In: Raqib, Chowdhury; Huynh, Anh Tuan
Engaging with Australasia: Comparative Research on ELT and English Teacher Education
Singapore, Szingapúr :
Palgrave Macmillan
(2024)
p. 297
Közlemény:35481327
Nyilvános
Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[35481327]
[Nyilvános]
2.
BORIS, Péter
;
KOVÁCS, Karolina Eszter ✉
;
NAGY, Beáta Erika
The comparative study of chronically ill and healthy children and adolescents in the light of their general mental health.
SCIENTIFIC REPORTS
14
:
1
Paper: 6754
(2024)
DOI
DEA
Scopus
Közlemény:34754388
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 2
| Független: 2 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 2
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34754388]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 2, Független: 2, Függő: 0, Nem jelölt: 0
3.
Espinoza, Oscar
;
Sandoval, Luis
;
González, Luis
;
Maldonado, Karina
;
Larrondo, Yahira
;
Corradi, Bruno
Reasons for university dropout in Chile: does student gender play a role?
EDUCATIONAL REVIEW
76
pp. 1-16. , 16 p.
(2024)
DOI
WoS
Egyéb URL
Közlemény:35148958
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35148958]
[Egyeztetett]
4.
Fényes, Hajnalka
;
Markos, Valéria
;
Kocsis, Zsófia
;
Fazekas, Elek
A szülők iskolai önkéntes munkája a pedagógusok interpretációjában Magyarország egy hátrányos helyzetű régiójában
METSZETEK - TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT
13
:
1
pp. 28-48. , 21 p.
(2024)
DOI
Közlemény:35172803
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 0 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35172803]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 0, Függő: 1, Nem jelölt: 0
5.
Stefani, Antje
Parental and Peer Influence on STEM Career Persistence: From Higher Education to First Job
Advances in Life Course Research
@
p. 100642 Paper: 100642
(2024)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:35481496
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35481496]
[Nyilvános]
6.
Sundara, Kashyap Vadapallia '
;
', Frederique J. Vanheusden '
;
', Ahmed Tamkin Butt '
;
', Abdellatif Abdelgaied '
;
', Neil J. Mansfield '
;
', Katy E. Griggs
Thriving through trials and tribulations: the impact of the ‘Grand Challenge’ on engineering student resilience skills
EUROPEAN JOURNAL OF ENGINEERING EDUCATION
@
:
@
p. 1
(2024)
DOI
WoS
Közlemény:35310561
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35310561]
[Egyeztetett]
7.
Csók, Cintia ✉
;
Pusztai, Gabriella
Stratified Student Society in Higher Education Fields. Impact of Expected Earning on Students' Career
EUROPEAN JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATION
12
:
1
pp. 40-55. , 16 p.
(2023)
DOI
WoS
Scopus
Teljes dokumentum
Közlemény:33723339
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 4
| Független: 3 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 3
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33723339]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 4, Független: 3, Függő: 1, Nem jelölt: 0
8.
Montes, Juan Antonio Contreras
;
María, Claudia Bonfante Rodríguez
;
María, Andrea Chamorro
Drop-Out Prediction in Higher Education Using Imbalanced Multiclass Dataset
JOURNAL FOR REATTACH THERAPY AND DEVELOPMENTAL DIVERSITIES
6
:
2
p. 1583
(2023)
Közlemény:34492243
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34492243]
[Nyilvános]
9.
Vélino, B. Joasil
Persistence of First-Year Students Enrolled in Online STEM Courses at Community Colleges: Quantitative Study
Védés éve: 2023
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2023
Közlemény:34016076
Nyilvános
Idéző
Disszertáció (PhD )
Tudományos
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[34016076]
[Nyilvános]
10.
Gabriella, Pusztai
;
Hajnalka, Fényes
;
Klára, Kovács
Factors Influencing the Chance of Dropout or Being at Risk of Dropout in Higher Education
EDUCATION SCIENCES
12
:
11
Paper: 804
(2022)
DOI
WoS
Scopus
Közlemény:33230320
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 19
| Független: 18 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | Scopus jelölt: 3 | WoS/Scopus jelölt: 4 | DOI jelölt: 15 (Nem nyilvános: 1)
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33230320]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 19, Független: 18, Függő: 1, Nem jelölt: 0
2025-01-14 22:02
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás