TY - CHAP AU - Kodácsy-Simon, Eszter ED - Balogné Vincze, Katalin ED - Kodácsy-Simon, Eszter ED - Seresné Busi, Etelka TI - A konstruktív tanulási modell elemei a Biblia tanulásképében T2 - Teológia és tanulás: a változás lehetősége PB - Luther Kiadó CY - Budapest SN - 9789633802816 T3 - Teológia és ..., ISSN 3057-9333 ; 1. PY - 2024 SP - 67 EP - 83 PG - 17 DO - 10.56037/978-963-380-281-6.05 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/35577840 ID - 35577840 AB - Vajon a konfesszionális hitoktatás kiindulópontja és alapja, a Biblia tud-e arról a tanulásképről, amelyet ma a konstruktív tanuláselmélet ír le, s ha igen, akkor ez mit jelent a hittanóráról alkotott képünkre nézve? Bibliai elbeszélések példáin keresztül a szerző rámutat arra, hogy a konstruktív tanulás fő elemeit hangsúlyos elemként fedezhetjük fel, ennek pedig fontos következménye van a hittanórán megvalósuló tanulás szervezésére és megvalósítására nézve, amennyiben nem szeretnénk, hogy a hitoktatás formája elidegenedjen a hitoktatás tartalmától. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Galambos, Ádám TI - Határainkon innen és túl JF - EVANGÉLIKUS ÉLET: EGYHÁZTÁRSADALMI, BELMISSZIÓI, KULTURÁLIS ÉS POLITIKAI HETILAP J2 - EVANGÉLIKUS ÉLET VL - 85 PY - 2020 IS - 41-42 SP - 37 EP - 37 PG - 1 SN - 0133-1302 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31666987 ID - 31666987 LA - Hungarian DB - MTMT ER -