mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 8 elem 1 oldalon, 8 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
ENKHTAMIR, Nomin ✉
;
PIRISI, Gábor
Determining Small Towns’ Status Based on Their Basic Public Service Level. The Case of Mongolia
JOURNAL OF SETTLEMENTS AND SPATIAL PLANNING
15
:
1
pp. 1-10. , 10 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:34867041
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34867041]
[Egyeztetett]
2.
Levin, Orna
Emotional, behavioural, and conceptual dimensions of teacher-parent simulations
TEACHERS AND TEACHING
30
:
3
pp. 209-236. , 28 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:34065623
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34065623]
[Nyilvános]
3.
Muchnik-Rozanov, Yulia
;
Levin, Orna
Bridging the gap between preservice teachers’ theoretical and practical knowledge through simulations of teacher-parent interactions
ASIA-PACIFIC JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
&
pp. 1-19. , 19 p.
(2024)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:35463875
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35463875]
[Nyilvános]
4.
Sukhbaatar, Batdulam ✉
;
Tarkó, Klára
;
Sukhbaatar, Batkhand
Mongolian Pastoralist Parents’ Experiences in Managing Their Primary School Children’s Living Arrangements
THE QUALITATIVE REPORT
29
:
5
pp. 1399-1415. , 17 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34867054
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34867054]
[Egyeztetett]
5.
Arias-Ortega, K.
;
Díaz, Alvarado N.
;
Catrimilla, Castillo D.
;
Saldías, Soto M.J.
Multilevel schools in an indigenous context: strengths, limitations and challenges from the perspective of teachers in La Araucanía = [Escola multinível em um contexto indígena: fortalezas, limitações e desafios na perspectiva de professores em La Araucanía]
CIENCIAS PSICOLOGICAS
17
:
1
Paper: e-2841 , 15 p.
(2023)
DOI
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:35208285
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35208285]
[Egyeztetett]
6.
Jingyi, Cheng
;
Jianjun, Cheng
Empirical analysis of early childhood enlightenment education using neural network
COMPUTATIONAL INTELLIGENCE AND NEUROSCIENCE
2022
Paper: 3601941 , 9 p.
(2022)
DOI
WoS
Scopus
Közlemény:33075096
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33075096]
[Egyeztetett]
7.
Sukhbaatar, Batdulam ✉
;
Tarkó, Klára ✉
Contextual Factors Impacting School and Pastoralist Family Communication in Rural Mongolia: A Partial Ecological Model
THE QUALITATIVE REPORT
27
:
8
pp. 1638-1659. , 22 p.
(2022)
DOI
WoS
REAL
Scopus
SZTE Publicatio
Közlemény:33054742
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 0 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33054742]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 0, Függő: 1, Nem jelölt: 0
8.
Ramberg, Joacim
Global Education Monitoring Report 2021–Central andEastern Europe, the Caucasus and Central Asia–Inclusion and education: All means all.
Paris, Franciaország :
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO)
(2021)
Egyéb URL
Közlemény:31914842
Nyilvános
Idéző
Könyv (Szakkönyv )
Tudományos
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos
[31914842]
[Nyilvános]
2025-01-17 11:07
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás