mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 16 elem 1 oldalon, 16 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Alrababah, Saleh Ahmad ✉
;
Wu, Hao
;
Molnár, Gyöngyvér
A Pilot Study for Measuring Complex Problem-Solving in Jordan: Feasibility, Construct Validity, and Behavior Pattern Analyses
SAGE OPEN
14
:
2
pp. 1-13. , 13 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34877340
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34877340]
[Egyeztetett]
2.
Cui, Jiaxin
;
Yang, Fan
;
Peng, Yuanyi
;
Wang, Saisai
;
Zhou, Xinlin
Differential cognitive correlates in processing symbolic and situational mathematics
INFANT AND CHILD DEVELOPMENT
Paper: e2500
(2024)
DOI
WoS
Egyéb URL
Közlemény:34832811
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34832811]
[Nyilvános]
3.
Efrida Muchlis, Effie
;
Priatna, Nanang
;
Afgani Dahlan, Jarnawi
The Effectiveness of Web-based Inductive Learning Assisted on GeoGebra
KnE Social Sciences
2024
pp. 583-593. , 11 p.
(2024)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:34832813
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34832813]
[Egyeztetett]
4.
Molnár, Gyöngyvér ✉
;
Kocsis, Ádám
Cognitive and non-cognitive predictors of academic success in higher education: a large-scale longitudinal study
STUDIES IN HIGHER EDUCATION
49
:
9
pp. 1610-1624. , 15 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34205692
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 4
| Független: 4 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 4 | Scopus jelölt: 3 | WoS/Scopus jelölt: 4 | DOI jelölt: 3
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34205692]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 4, Független: 4, Függő: 0, Nem jelölt: 0
5.
Muchlis, E.E. ✉
;
Priatna, N.
;
Herman, T.
;
Juandi, D.
Geogebra-assisted inductive reasoning in project-based learning through a web-based system
JOURNAL OF ENGINEERING SCIENCE AND TECHNOLOGY
18
pp. 224-238. , 15 p.
(2023)
WoS
Scopus
Közlemény:33790750
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33790750]
[Egyeztetett]
6.
Nikiforova, Kristina Andreevna
Attention distribution during perception of computer code [Oсобенности распределения внимания при восприятии компьютерного кода]
: master’ thesis
(2023)
Tomsk State University, Psychology Department
,
Teljes dokumentum
Közlemény:34042584
Admin láttamozott
Idéző
Egyéb (Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat )
Tudományos
Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos
[34042584]
[Admin láttamozott]
7.
Van Vo, De ✉
;
Csapó, Benő
Exploring Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation, and Their Role in Predicting STEM Achievement Across Grade Levels
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
21
:
8
pp. 2375-2398. , 24 p.
(2023)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33542314
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 17
| Független: 15 | Függő: 2 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 10 | Scopus jelölt: 14 | WoS/Scopus jelölt: 14 | DOI jelölt: 16
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33542314]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 17, Független: 15, Függő: 2, Nem jelölt: 0
8.
Wicaksono, Azizul Ghofar Candra ✉
;
Korom, Erzsébet
Role of inductive reasoning, gender, learning satisfaction, and educational and career preference in predicting scientific competency in high school
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
49
Paper: 101376 , 13 p.
(2023)
DOI
REAL
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34107916
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 3
| Független: 3 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 2 | Scopus jelölt: 2 | WoS/Scopus jelölt: 2 | DOI jelölt: 3
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34107916]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 3, Függő: 0, Nem jelölt: 0
9.
De Van, Vo ✉
;
Beno, Csapó
Measuring inductive reasoning in school contexts: a review of instruments and predictors
INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION AND LEARNING
31
:
4
pp. 506-525. , 20 p.
(2022)
DOI
Kiadónál
WoS
Scopus
SZTE Publicatio
Közlemény:32797387
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Összefoglaló cikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 5
| Független: 3 | Függő: 2 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 4 | Scopus jelölt: 4 | WoS/Scopus jelölt: 4 | DOI jelölt: 5
Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32797387]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 5, Független: 3, Függő: 2, Nem jelölt: 0
10.
Pásztor, Attila ✉
;
Magyar, Andrea
;
Pásztor-Kovács, Anita
;
Rausch, Attila
Online Assessment and Game-Based Development of Inductive Reasoning
JOURNAL OF INTELLIGENCE
10
:
3
Paper: 59 , 20 p.
(2022)
DOI
WoS
REAL
EDIT
Scopus
PubMed
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33058976
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 6
| Független: 6 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 3 | Scopus jelölt: 3 | WoS/Scopus jelölt: 3 | DOI jelölt: 5
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33058976]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 6, Független: 6, Függő: 0, Nem jelölt: 0
11.
Ramadhani, R
;
Bina, NS
;
Syahputra, E
Flipped Classroom Assisted Autograph in Calculus Learning for Engineering Students: A Rasch Measurement Study
MATHEMATICS TEACHING-RESEARCH JOURNAL ONLINE
14
:
4
pp. 36-55. , 20 p.
(2022)
Kiadónál
Scopus
Teljes dokumentum
Google scholar hash
Közlemény:33540514
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33540514]
[Egyeztetett]
12.
Vo, De Van
Assessing Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation: Cross-Sectional Studies in Vietnamese Context [Az induktív érvelés, a tudományos érvelés és a tudományos motiváció értékelése: keresztmetszeti tanulmányok vietnami kontextusban]
200 p.
Szegedi Tudományegyetem (SZTE)
,
Neveléstudományi Doktori Iskola,
Csapó Benő
Disszertáció benyújtásának éve: 2022,
Védés éve: 2022
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2022
DOI
ODT védés
Egyéb URL
Közlemény:33092235
Egyeztetett
Forrás Idéző
Disszertáció (PhD )
Tudományos
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[33092235]
[Egyeztetett]
13.
Wang, Qiang
;
Song, Xin
;
Hong, Jon-Chao
;
Li, Shuang
;
Zhang, Mengmeng ✉
;
Yang, Xiantong ✉
Impact of social comparison on perceived online academic futility: A perspective from parents
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, 28 p.
(2022)
DOI
WoS
Közlemény:33480939
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33480939]
[Egyeztetett]
14.
Wu, Hao ✉
;
Molnár, Gyöngyvér
Analysing Complex Problem-Solving Strategies from a Cognitive Perspective: The Role of Thinking Skills
JOURNAL OF INTELLIGENCE
10
:
3
Paper: 46 , 17 p.
(2022)
DOI
WoS
REAL
Scopus
PubMed
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33062746
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 18
| Független: 15 | Függő: 3 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 9 | Scopus jelölt: 12 | WoS/Scopus jelölt: 13 | DOI jelölt: 16
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33062746]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 18, Független: 15, Függő: 3, Nem jelölt: 0
15.
Wu, Hao ✉
;
Saleh, Andi Rahmat
;
Molnár, Gyöngyvér
Inductive and combinatorial reasoning in international educational context: assessment, measurement invariance, and latent mean differences
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
23
:
2
pp. 297-310. , 14 p.
(2022)
DOI
WoS
REAL
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:32753542
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 4
| Független: 2 | Függő: 2 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 2 | Scopus jelölt: 3 | WoS/Scopus jelölt: 3 | DOI jelölt: 4
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32753542]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 4, Független: 2, Függő: 2, Nem jelölt: 0
16.
Sevilla Arias, M. A.
;
Quitiaquez Sarzosa, W. G.
;
Toapanta Ramos, L. F.
;
Quitiaquez Sarzosa, R. P
Objeto virtual de aprendizaje, un instrumento de apoyo en la educación para niños con discapacidad [Virtual learning object, a support instrument in education for children with disabilities]
UNIANDES EPISTEME
8
:
4
pp. 537-551. , 15 p.
(2021)
Repozitóriumban
Közlemény:33186567
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33186567]
[Egyeztetett]
2025-02-19 20:17
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás