TY - CHAP AU - Gyulai, Zsófia AU - Révész, Balázs ED - Mitev Ariel, Zoltán ED - Csordás, Tamás ED - Horváth, Dóra ED - Boros, Kitti TI - A digitális nudge-ok észlelése és értékelése T2 - “Post-traumatic marketing : virtuality and reality” PB - Corvinus University of Budapest CY - Budapest SN - 9789635038 PY - 2021 SP - 336 EP - 345 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32213239 ID - 32213239 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Gombos, Nóra Julianna ED - Ercsey, Ida TI - Fogyasztói preferencia vizsgálata az online vásárlás során T2 - Marketing a digitalizáció korában PB - Széchenyi István Egyetem CY - Győr SN - 9786155837760 PY - 2020 SP - 75 EP - 85 PG - 11 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31605612 ID - 31605612 AB - Tanulmányom célja az egyre erősödő internetes és digitalizációs térben a jelenlegi online vásárlási szokásaink feltárása és bemutatása. A vállalkozások online térben történő versenye egyre kiélezettebbé válik, a fogyasztók figyelmének megragadása érdekében. Sokszor az internetes weboldalak 1 másodperces betöltési sebessége is meghatározó lehet, hogy a versenytárstól vagy tőlünk vásárolnak-e. Ráadásul a Google rangsorolja a weboldalakat is. Vajon melyik termékkategóriákat vásároljuk meg a legszívesebben az online térben? Az egyes korcsoportok digitális vásárlási preferenciái és a digitális vásárláshoz szükséges technikai készségek hogyan alakulnak jelenleg? Ugyanolyan kedvvel rendeljük meg online felületen keresztül a gyógyszereinket, mint a műszaki cikkeket? Mennyire működnek jól ezek a webshopok? A különböző generációk, különböző szemlélettel tekintenek a digitális térben történő vásárlásra, mégis ugyanazokat a felületeket használják. Vajon miben kellene a cégeknek és az online marketing munkatársaknak változtatni, amikor egy brand webshopját kell megtervezniük, ilyen kiélezett versenyben? Valóban a Z generáció szeret a legjobban online vásárolni? A vásárláshoz szükséges bizalmi faktorok és technológia fejlődése, befolyásolja ezen tényezők alakulását is. Mi a véleményünk 2019.11.30.-2020.02.05-ig tartó időszakban, a COVID-19 világjárvány kitörése előtt közvetlenül az online vásárlásról? LA - Hungarian DB - MTMT ER -