@inproceedings{MTMT:32213239, title = {A digitális nudge-ok észlelése és értékelése}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32213239}, author = {Gyulai, Zsófia and Révész, Balázs}, booktitle = {“Post-traumatic marketing : virtuality and reality”}, unique-id = {32213239}, year = {2021}, pages = {336-345} } @inproceedings{MTMT:31605612, title = {Fogyasztói preferencia vizsgálata az online vásárlás során}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31605612}, author = {Gombos, Nóra Julianna}, booktitle = {Marketing a digitalizáció korában}, unique-id = {31605612}, abstract = {Tanulmányom célja az egyre erősödő internetes és digitalizációs térben a jelenlegi online vásárlási szokásaink feltárása és bemutatása. A vállalkozások online térben történő versenye egyre kiélezettebbé válik, a fogyasztók figyelmének megragadása érdekében. Sokszor az internetes weboldalak 1 másodperces betöltési sebessége is meghatározó lehet, hogy a versenytárstól vagy tőlünk vásárolnak-e. Ráadásul a Google rangsorolja a weboldalakat is. Vajon melyik termékkategóriákat vásároljuk meg a legszívesebben az online térben? Az egyes korcsoportok digitális vásárlási preferenciái és a digitális vásárláshoz szükséges technikai készségek hogyan alakulnak jelenleg? Ugyanolyan kedvvel rendeljük meg online felületen keresztül a gyógyszereinket, mint a műszaki cikkeket? Mennyire működnek jól ezek a webshopok? A különböző generációk, különböző szemlélettel tekintenek a digitális térben történő vásárlásra, mégis ugyanazokat a felületeket használják. Vajon miben kellene a cégeknek és az online marketing munkatársaknak változtatni, amikor egy brand webshopját kell megtervezniük, ilyen kiélezett versenyben? Valóban a Z generáció szeret a legjobban online vásárolni? A vásárláshoz szükséges bizalmi faktorok és technológia fejlődése, befolyásolja ezen tényezők alakulását is. Mi a véleményünk 2019.11.30.-2020.02.05-ig tartó időszakban, a COVID-19 világjárvány kitörése előtt közvetlenül az online vásárlásról?}, year = {2020}, pages = {75-85} }