mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 29 elem 1 oldalon, 29 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Angeioplastis, Athanasios
;
Aliprantis, John
;
Konstantakis, Markos
;
Tsimpiris, Alkiviadis
Predicting Student Performance and Enhancing Learning Outcomes: A Data-Driven Approach Using Educational Data Mining Techniques
COMPUTERS
14
:
3
p. 83
(2025)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:35800392
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35800392]
[Nyilvános]
2.
Butt, Rameen
;
Siddiqui, Hammad
;
Soomro, Raheel Ahmed
;
Asad, Muhammad Mujtaba
Integration of Industrial Revolution 4.0 and IOTs in academia: a state-of-the-art review on the concept of Education 4.0 in Pakistan
INTERACTIVE TECHNOLOGY AND SMART EDUCATION
17
:
4
pp. 337-354. , 18 p.
(2020)
DOI
WoS
Egyéb URL
Közlemény:31314591
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Összefoglaló cikk )
Tudományos
Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31314591]
[Nyilvános]
3.
Kővári, Attila
;
Katona, József
;
Costescu, Cristina
Evaluation of Eye-Movement Metrics in a Software Debugging Task using GP3 Eye Tracker
ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA
17
:
2
pp. 57-76. , 20 p.
(2020)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
Matarka
Közlemény:31159782
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 47
| Független: 33 | Függő: 14 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 32 | Scopus jelölt: 34 | WoS/Scopus jelölt: 34 | DOI jelölt: 39
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31159782]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 47, Független: 33, Függő: 14, Nem jelölt: 0
4.
Szűts, Zoltán
;
Törteli, Telek Márta
Mémek és hungaromémek
KORUNK (KOLOZSVÁR)
31
:
2
pp. 88-97. , 10 p.
(2020)
Egyéb URL
Közlemény:31139399
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31139399]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
5.
Ujbányi, Tibor
;
Kővári, Attila
;
Sziládi, Gergely
;
Katona, József
Examination of the eye-hand coordination related to computer mouse movement
INFOCOMMUNICATIONS JOURNAL
12
:
1
pp. 26-31. , 6 p.
(2020)
DOI
REAL
WoS
Scopus
Egyéb URL
Matarka
Közlemény:31326783
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 18
| Független: 13 | Függő: 5 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 8 | Scopus jelölt: 10 | WoS/Scopus jelölt: 10 | DOI jelölt: 13
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31326783]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 18, Független: 13, Függő: 5, Nem jelölt: 0
6.
Balogh, Zoltán
;
Kuchárik, Michal
Predicting Student Grades Based on Their Usage of LMS Moodle Using Petri Nets
APPLIED SCIENCES-BASEL
9
:
20
Paper: 4211 , 7 p.
(2019)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:30844637
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[30844637]
[Nyilvános]
7.
Costescu, Cristina
;
Rosan, Adrian
;
Nagy, Brigitta
;
Heldal, Ilona
;
Helgesen, Carsten
;
Kővári, Attila
;
Katona, József
;
Thill, Serge
;
Demeter, Róbert
;
Efrem, Igor
Assessing Visual Attention in Children Using GP3 Eye Tracker
In: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (szerk.)
10th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications, (CogInfoCom 2019)
Piscataway (NJ), Amerikai Egyesült Államok :
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
(2019)
pp. 343-348. , 5 p.
DOI
WoS
IEEE Xplore
Scopus
Közlemény:30860455
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 26
| Független: 22 | Függő: 4 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 19 | Scopus jelölt: 18 | WoS/Scopus jelölt: 20 | DOI jelölt: 23
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[30860455]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 26, Független: 22, Függő: 4, Nem jelölt: 0
8.
Cristina, Costescu
;
Adrian, Rosan
Development an assessment protocol to identify the characteristics of ASD using eye-tracking for special education purpose
JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT
9
:
4
pp. 70-87. , 18 p.
(2019)
Teljes dokumentum
Közlemény:31029844
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31029844]
[Nyilvános]
9.
Demeter, Róbert
;
Kővári, Attila
;
Katona, József
;
Heldal, Ilona
;
Costescu, Cristina
;
Rosan, Adrian
;
Hathazi, Andrea
;
Thill, Serge
A quantitative study of using Cisco Packet Tracer simulation software to improve IT students' creativity and outcomes
In: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (szerk.)
10th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications, (CogInfoCom 2019)
Piscataway (NJ), Amerikai Egyesült Államok :
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
(2019)
pp. 353-358. , 6 p.
DOI
WoS
IEEE Xplore
Scopus
Közlemény:30862511
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 13
| Független: 13 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 9 | Scopus jelölt: 11 | WoS/Scopus jelölt: 11 | DOI jelölt: 12
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[30862511]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 13, Független: 13, Függő: 0, Nem jelölt: 0
10.
Demeter, Róbert
;
Kővári, Attila
;
Katona, József
;
Heldal, Ilona
;
Costescu, Cristina
;
Rosan, Adrian
;
Hathazi, Andrea
;
Thill, Serge
The use of cognitive maps in product development
In: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (szerk.)
10th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications, (CogInfoCom 2019)
Piscataway (NJ), Amerikai Egyesült Államok :
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
(2019)
pp. 359-362. , 3 p.
DOI
WoS
IEEE Xplore
Scopus
Közlemény:30862517
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 5
| Független: 4 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | Scopus jelölt: 2 | WoS/Scopus jelölt: 2 | DOI jelölt: 2
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[30862517]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 5, Független: 4, Függő: 1, Nem jelölt: 0
11.
Efrem, Igor
;
Høyvik, Magnar
;
Heldal, Ilona
;
Helgesen, Carsten
;
Kővári, Attila
;
Katona, József
;
Costescu, Cristina
;
Rosan, Adrian
;
Hathazi, Andrea
;
Demeter, Róbert
et al.
Mobile Application Helps Planning Activities during Pregnancy
In: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (szerk.)
10th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications, (CogInfoCom 2019)
Piscataway (NJ), Amerikai Egyesült Államok :
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
(2019)
pp. 339-342. , 3 p.
DOI
WoS
IEEE Xplore
Scopus
Közlemény:30860434
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 3
| Független: 3 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 2 | DOI jelölt: 3
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[30860434]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 3, Függő: 0, Nem jelölt: 0
12.
Katona, József
;
Kővári, Attila
;
Heldal, Ilona
;
Helgesen, Carsten
;
Costescu, Cristina
;
Rosan, Adrian
;
Hathazi, Andrea
;
Thill, Serge
;
Demeter, Róbert
Recording Eye-tracking Parameters during a Program Source-code Debugging Example
In: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (szerk.)
10th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications, (CogInfoCom 2019)
Piscataway (NJ), Amerikai Egyesült Államok :
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
(2019)
pp. 335-338. , 3 p.
DOI
WoS
IEEE Xplore
Scopus
Közlemény:30862542
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 7
| Független: 5 | Függő: 2 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 4 | Scopus jelölt: 5 | WoS/Scopus jelölt: 5 | DOI jelölt: 5
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[30862542]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 7, Független: 5, Függő: 2, Nem jelölt: 0
13.
Katona, József
;
Kővári, Attila
;
Costescu, Cristina
;
Rosan, Adrian
;
Hathazi, Andrea
;
Heldal, Ilona
;
Helgesen, Carsten
;
Thill, Serge
;
Demeter, Róbert
The Examination Task of Source-code Debugging Using GP3 Eye Tracker
In: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (szerk.)
10th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications, (CogInfoCom 2019)
Piscataway (NJ), Amerikai Egyesült Államok :
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
(2019)
pp. 329-334. , 5 p.
DOI
WoS
IEEE Xplore
Scopus
Közlemény:30862540
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 12
| Független: 5 | Függő: 7 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 8 | Scopus jelölt: 10 | WoS/Scopus jelölt: 10 | DOI jelölt: 10
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[30862540]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 12, Független: 5, Függő: 7, Nem jelölt: 0
14.
Kővari, Attila
;
Katona, József
;
Demeter, Róbert
;
Rosan, Adrian
;
Hathazi, Andrea
;
Costescu, Cristina
;
Heldal, Ilona
;
Helgesen, Carsten
;
Thill, Serge
Analysis of Gaze Fixations Using an Open-source Software
In: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (szerk.)
10th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications, (CogInfoCom 2019)
Piscataway (NJ), Amerikai Egyesült Államok :
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
(2019)
pp. 325-328. , 4 p.
DOI
WoS
IEEE Xplore
Scopus
Közlemény:30860353
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 2
| Független: 2 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | Scopus jelölt: 2 | WoS/Scopus jelölt: 2 | DOI jelölt: 2
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[30860353]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 2, Független: 2, Függő: 0, Nem jelölt: 0
15.
Kővári, Attila
;
Katona, József
;
Heldal, Ilona
;
Helgesen, Carsten
;
Costescu, Cristina
;
Rosan, Adrian
;
Hathazi, Andrea
;
Thill, Serge
;
Demeter, Robert
Examination of Gaze Fixations Recorded during the Trail Making Test
In: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (szerk.)
10th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications, (CogInfoCom 2019)
Piscataway (NJ), Amerikai Egyesült Államok :
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
(2019)
pp. 319-324. , 5 p.
DOI
WoS
IEEE Xplore
Scopus
Közlemény:30859554
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 9
| Független: 8 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 5 | Scopus jelölt: 7 | WoS/Scopus jelölt: 7 | DOI jelölt: 8
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[30859554]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 9, Független: 8, Függő: 1, Nem jelölt: 0
16.
Mahdum, Mahdum
;
Hadriana, Hadriana
;
Safriyanti, Maria
Exploring Teacher Perceptions and Motivations to ICT Use in Learning Activities in Indonesia
JOURNAL OF INFORMATION TECHNOLOGY EDUCATION-RESEARCH
18
pp. 293-317. , 25 p.
(2019)
DOI
WoS
Egyéb URL
Közlemény:31604938
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31604938]
[Nyilvános]
17.
Buda, András
IKT és oktatás
: Együtt vagy egymás mellett?
Szeged, Magyarország :
Belvedere Meridionale
(2017)
,
206 p.
ISBN:
9786155372681
Teljes dokumentum
Közlemény:3204579
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyv (Monográfia )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 78
| Független: 78 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 3 | Scopus jelölt: 3 | WoS/Scopus jelölt: 4 | DOI jelölt: 33
Monográfia (Könyv) | Tudományos
[3204579]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 78, Független: 78, Függő: 0, Nem jelölt: 0
18.
Kálmán, Anikó
The meaning and importance of Thomas Kuhn’s concept of ‘paradigm shift’. How does it apply in Education?
OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS
3
:
2
pp. 96-107. , 12 p.
(2016)
DOI
Kiadónál
Teljes dokumentum
Google scholar
Közlemény:3046082
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 15
| Független: 12 | Függő: 3 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 4
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[3046082]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 15, Független: 12, Függő: 3, Nem jelölt: 0
19.
Molnár, György
;
Nyírő, Péter
A gyakorlati programozás tanításának játékfejlesztésen alapuló, élménypedagógiai alapú módszerének bemutatása
In: Karlovitz, János Tibor (szerk.)
Pedagógiai és szakmódszertani tanulmányok
Komárno, Szlovákia :
International Research Institute
(2016)
132 p.
pp. 89-98. , 10 p.
Közlemény:3023286
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 7
| Független: 6 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 3 | Scopus jelölt: 3 | WoS/Scopus jelölt: 3 | DOI jelölt: 3
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[3023286]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 7, Független: 6, Függő: 1, Nem jelölt: 0
20.
Nyírő, Péter
A gyakorlati programozás és játékfejlesztés tanításának alternatív módszere grafikai felületek támogatásával
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE
66
:
5-6
pp. 53-62. , 9 p.
(2016)
Teljes dokumentum
Közlemény:26058395
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[26058395]
[Nyilvános]
21.
Szűts, Zoltán
;
Yoo, Jinil
Big Data, az információs társadalom új paradigmája
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT
16
:
1
pp. 7-28. , 21 p.
(2016)
DOI
REAL
WoS
Scopus
Teljes dokumentum
Közlemény:3154221
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 42
| Független: 40 | Függő: 2 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 2 | Scopus jelölt: 3 | WoS/Scopus jelölt: 4 | DOI jelölt: 16
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[3154221]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 42, Független: 40, Függő: 2, Nem jelölt: 0
22.
Tisóczki, József
A köznevelési törvény módosításainak hatása a pedagógus „burnout”-ra
OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS
3
:
2016/3
pp. 218-240. , 21 p.
(2016)
Közlemény:25813431
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[25813431]
[Nyilvános]
23.
Horváth-Czinger, János
Potential Benefits of Analysing Geographical Networks in Adult Education
OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS
2
:
1
pp. 28-36. , 9 p.
(2015)
DOI
Kiadónál
Teljes dokumentum
Közlemény:3035253
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[3035253]
[Egyeztetett]
24.
Jimmi, Copriady
Self-motivation as a Mediator for Teachers’ Readiness in Applying ICT in Teaching and Learning
PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES
2015
:
176
pp. 699-708. , 10 p.
(2015)
DOI
Közlemény:24920294
Admin láttamozott
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[24920294]
[Admin láttamozott]
25.
Mykola, Nakaznyi Lyudmyla Sorokina Maryna Romaniukha
Nincs cím
International Journal of Research in E-learning
2015
:
1
pp. 49-61. , 13 p.
(2015)
Teljes dokumentum
Közlemény:26831498
Admin láttamozott
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Szakcikk (Folyóiratcikk)
[26831498]
[Admin láttamozott]
26.
Simonics, István
Information Processing with Mentor Teachers
In: Szakál, Anikó (szerk.)
2015 IEEE 13th International Symposium on Applied Machine Intelligence and Informatics
Herlany, Szlovákia :
IEEE Hungary Section
(2015)
pp. 223-226. , 4 p.
DOI
Közlemény:2823759
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 2
| Független: 2 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[2823759]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 2, Független: 2, Függő: 0, Nem jelölt: 0
27.
Buda, András
A XXI. század mérnöktanárainak néhány jellemzője
In: Ősz, Rita (szerk.)
Empirikus kutatások a szakképzésben és a felsőoktatás-pedagógiában
Székesfehérvár, Magyarország :
DSGI Ergonómiai Mérnöki Iroda
,
(2014)
pp. 53-65. , 13 p.
Közlemény:2805133
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Idézett közlemények száma: 6
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[2805133]
[Admin láttamozott]
28.
Jimmi, Copriady
Self- motivation as a mediator for teachers’ readiness in applying ict in teaching and learning
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
2014/13
:
4
pp. 115-123. , 9 p.
(2014)
Közlemény:24920288
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[24920288]
[Nyilvános]
29.
Tóth, Péter
Tanulási stílus vizsgálata a szakképzésben
In: Tóth, Péter (szerk.)
Empirikus kutatások a szakmai pedagógusképzésben
Székesfehérvár, Magyarország :
DSGI Ergonómiai Mérnöki Iroda
(2013)
191 p.
pp. 77-115. , 39 p.
Közlemény:2462891
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 4
| Független: 4 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[2462891]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 4, Független: 4, Függő: 0, Nem jelölt: 0
2025-11-13 10:25
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás