@article{MTMT:31645824, title = {Karanténpedagógia a magyar közoktatásban. A digitális oktatásra történő átállás eddigi tapasztalatairól}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31645824}, author = {Fekete, Tamás and Porkoláb, Ádám}, doi = {10.14232/ISKKULT.2020.9.96}, journal-iso = {ISKOLAKULTÚRA}, journal = {ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA}, volume = {30}, unique-id = {31645824}, issn = {1215-5233}, year = {2020}, eissn = {1588-0818}, pages = {96-112}, orcid-numbers = {Porkoláb, Ádám/0000-0001-6350-0123} } @article{MTMT:27131952, title = {Push or pull - marketing to be used in business higher education}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/27131952}, author = {Papp, Judith}, journal-iso = {PRACE NAUK}, journal = {PRACE NAUKOWE UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH}, volume = {2017}, unique-id = {27131952}, year = {2017}, pages = {222-243} } @{MTMT:25408817, title = {Énkép és önértékelés a web 2.0 korában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/25408817}, author = {Visy, Petra}, booktitle = {Médiaszocializáció}, publisher = {Wolters Kluwer}, unique-id = {25408817}, year = {2015}, pages = {258-287} }