mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 2 elem 1 oldalon, 2 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Homoki, Andrea
Elmélet és gyakorlat kölcsönösen ösztönző viszonya
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE
60
:
5
pp. 119-123. , 5 p.
(2010)
Teljes dokumentum
Matarka
Közlemény:1632139
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Összefoglaló cikk )
Tudományos
Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[1632139]
[Nyilvános]
2.
Kozma, T
Kisebbségi intézmények a bolognai folyamatban
In: Kozma, T; Perjés, I (szerk.)
Hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola : hatékony tudomány, pedagógiai kultúra, sikeres iskola
Budapest, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
(2009)
363 p.
pp. 278-294. , 17 p.
REAL
Közlemény:1282796
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[1282796]
[Admin láttamozott]
2025-02-14 18:09
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás