TY - THES AU - Gáti, Mirkó TI - Kis- és középvállalatok marketingtevékenységének befolyásoló tényezői = Influencing factors of small and medium-sized enterprises’ marketing activities. Különös tekintettel az online marketingtevékenységekre = In particular as regards on online marketing activities TS - Különös tekintettel az online marketingtevékenységekre = In particular as regards on online marketing activities PB - Budapesti Corvinus Egyetem PY - 2016 SP - 239 DO - 10.14267/phd.2016044 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3150070 ID - 3150070 LA - English DB - MTMT ER - TY - THES AU - Nagy, Gábor TI - Fenntartható versenyelőnyt nyújt-e a piacorientáció egy gyorsan változó környezetben?. A vállalatok környezeti feltételekhez történő stratégiai adaptációja a gazdasági átmenet idején TS - A vállalatok környezeti feltételekhez történő stratégiai adaptációja a gazdasági átmenet idején PB - Budapesti Corvinus Egyetem PY - 2015 SP - 231 DO - 10.14267/phd.2015017 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2981669 ID - 2981669 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - THES AU - Bernschütz, Mária TI - Az integrált marketingkommunikáció alkalmazásának strukturális modellje PY - 2011 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/22942616 ID - 22942616 N1 - BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - THES AU - Polereczki, Zsolt TI - A tej- és húsiparban működő kis- és középvállalatok marketing tevékenységének vizsgálata Magyarországon PY - 2011 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2560847 ID - 2560847 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - THES AU - Sajtos, László TI - A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében PB - Budapesti Corvinus Egyetem PY - 2007 SP - 257 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/23773657 ID - 23773657 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Sajtos, L TI - A multidimensional approach to marketing performance evaluation: A study of Hungarian companies JF - ACTA OECONOMICA J2 - ACTA OECON VL - 56 PY - 2006 IS - 1 SP - 71 EP - 102 PG - 32 SN - 0001-6373 DO - 10.1556/AOecon.56.2006.1.3 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/23469233 ID - 23469233 N1 - Megjegyzés-20439963 77 p. LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Sajtos, László TI - A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében JF - VEZETÉSTUDOMÁNY J2 - VEZETÉSTUDOMÁNY VL - 37 PY - 2006 IS - 3 SP - 18 EP - 30 PG - 13 SN - 0133-0179 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/23779457 ID - 23779457 LA - Hungarian DB - MTMT ER -