@mastersthesis{MTMT:3150070, title = {Kis- és középvállalatok marketingtevékenységének befolyásoló tényezői = Influencing factors of small and medium-sized enterprises’ marketing activities. Különös tekintettel az online marketingtevékenységekre = In particular as regards on online marketing activities}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3150070}, author = {Gáti, Mirkó}, doi = {10.14267/phd.2016044}, publisher = {BCE; Corvinus University of Budapest}, unique-id = {3150070}, year = {2016}, orcid-numbers = {Gáti, Mirkó/0000-0001-5879-6353} } @mastersthesis{MTMT:2981669, title = {Fenntartható versenyelőnyt nyújt-e a piacorientáció egy gyorsan változó környezetben?. A vállalatok környezeti feltételekhez történő stratégiai adaptációja a gazdasági átmenet idején}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2981669}, author = {Nagy, Gábor}, doi = {10.14267/phd.2015017}, publisher = {BCE; Corvinus University of Budapest}, unique-id = {2981669}, year = {2015} } @mastersthesis{MTMT:22942616, title = {Az integrált marketingkommunikáció alkalmazásának strukturális modellje}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/22942616}, author = {Bernschütz, Mária}, unique-id = {22942616}, year = {2011} } @mastersthesis{MTMT:2560847, title = {A tej- és húsiparban működő kis- és középvállalatok marketing tevékenységének vizsgálata Magyarországon}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2560847}, author = {Polereczki, Zsolt}, unique-id = {2560847}, year = {2011} } @mastersthesis{MTMT:23773657, title = {A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/23773657}, author = {Sajtos, László}, publisher = {BCE; Corvinus University of Budapest}, unique-id = {23773657}, year = {2007} } @article{MTMT:23469233, title = {A multidimensional approach to marketing performance evaluation: A study of Hungarian companies}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/23469233}, author = {Sajtos, L}, doi = {10.1556/AOecon.56.2006.1.3}, journal-iso = {ACTA OECON}, journal = {ACTA OECONOMICA}, volume = {56}, unique-id = {23469233}, issn = {0001-6373}, year = {2006}, eissn = {1588-2659}, pages = {71-102} } @article{MTMT:23779457, title = {A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/23779457}, author = {Sajtos, László}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {37}, unique-id = {23779457}, issn = {0133-0179}, year = {2006}, pages = {18-30} }