TY - JOUR AU - Wimmer, Ágnes AU - Csesznák, Anita TI - Értékteremtő tényezők a vevői és a beszállítói kapcsolatokban a vállalati versenyképesség tükrében JF - VEZETÉSTUDOMÁNY J2 - VEZETÉSTUDOMÁNY VL - 54 PY - 2023 IS - 12 SP - 40 EP - 54 PG - 15 SN - 0133-0179 DO - 10.14267/VEZTUD.2023.12.04 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34430405 ID - 34430405 AB - Az üzleti (vevői, illetve beszállítói) kapcsolatok értéket teremthetnek vagy értéket rombolhatnak. E kapcsolatok értékteremtő potenciáljának felismerése, a kapcsolatok kezelésének képessége, az ezzel kapcsolatos vállalatvezetői attitűd és szemléletmód fontos sikertényező lehet. A szerzők tanulmányukban versenyképes és kevésbé versenyképes vállalatok vezetőinek megközelítését hasonlítják össze a BCE Versenyképesség Kutató Központ legutóbbi kérdőíves felmérésének eredményei alapján. Az elemzések azt jelzik, hogy a versenyképesebb vállalatok nyitottabbak az üzleti partnereik felé, és különösen nagyobb figyelmet fordítanak a beszállítói kapcsolatokra. A klasszikus elvárások (kiszolgálási színvonal, költségek) mellett kiemelten fontosnak tartják a hosszabb távú értékeket, a megbízhatóságot, a kapcsolatokban megjelenő szakértelmet, tanulási lehetőséget, és összességében inkább tekintenek értékteremtő tényezőként az üzleti kapcsolatokra, mint a kevésbé versenyképes vállalatok. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Teresa, Burguete AU - Cristina, Sales Baptista AU - Idalina, Dias Sardinha ED - Donleavy, Gabriel ED - Noronha, Carlos TI - Managing Stakeholder Relationships within Corporate Social Responsibility Communication T2 - Comparative CSR and Sustainability PB - Routledge CY - London SN - 9781003274575 PY - 2022 SP - 307 EP - 324 PG - 18 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34475656 ID - 34475656 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Runfola, Andrea AU - Guercini, Simone AU - Milanesi, Matilde TI - Network interactions for pharmaceutical market access. findings from an explorative research TS - findings from an explorative research JF - JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING J2 - J BUS IND MARKET VL - 36 PY - 2021 IS - 13 SP - 174 EP - 186 PG - 13 SN - 0885-8624 DO - 10.1108/JBIM-07-2020-0371 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32184231 ID - 32184231 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Wimmer, Ágnes AU - Matolay, Réka ED - Keszthelyi, András ED - Szikora, Péter ED - Fehér-Polgár, Pál TI - Diversity of stakeholder perception – Snapshot of family and non-family companies T2 - 18th International Conference on Management, Enterprise, Benchmarking. Proceedings (MEB 2020) PB - Óbudai Egyetem, Keleti Károly Gazdasági Kar CY - Budapest SN - 9789634492238 PY - 2020 SP - 221 EP - 231 PG - 11 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31787257 ID - 31787257 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Nigam, Devesh AU - Kumar, Neha AU - Kumar, Parul TI - Mediation Effect of Reputation on the Stakeholders Centric CSR and Financial Performance Relationship JF - INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS GOVERNANCE AND ETHICS J2 - INT J BUS GOVERN ETHICS VL - 1 PY - 2020 IS - 1 SP - 1 SN - 1477-9048 DO - 10.1504/IJBGE.2020.10030469 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32825376 ID - 32825376 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Mosweunyane, Lentswe AU - Rambe, Patient AU - Dzansi, Dennis TI - Use of social media in Free State tourism small, medium and micro enterprises to widen business networks for competitiveness JF - SOUTH AFRICAN JOURNAL OF ECONOMIC AND MANAGEMENT SCIENCES J2 - S AFR J ECON MANAG S VL - 22 PY - 2019 IS - 1 SP - 1 EP - 10 PG - 10 SN - 1015-8812 DO - 10.4102/sajems.v22i1.2780 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30658226 ID - 30658226 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Berkesné Rodek, Nóra AU - Marton, Zsuzsanna AU - Ernszt, Ildikó AU - Birkner, Zoltán TI - Are the Hungarians on the Right Track Toward Sustainable Consumption? JF - PROCEEDINGS OF THE ENTRENOVA : ENTERPRISE RESEARCH INNOVATION CONFERENCE (ONLINE) J2 - ENTRENOVA VL - 5 PY - 2019 SP - 433 EP - 440 PG - 8 SN - 2706-4735 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30815365 ID - 30815365 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Romestant, Fanny TI - Sustainability agencing: The involvement of stakeholder networks in megaprojects JF - INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT J2 - IND MARKET MANAG PY - 2019 SN - 0019-8501 DO - 10.1016/j.indmarman.2019.09.005 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30806022 ID - 30806022 LA - English DB - MTMT ER - TY - THES AU - Berkesné, Rodek Nóra TI - CSR EMAT. A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának kiválósági menedzsment és értékelési eszköze TS - A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának kiválósági menedzsment és értékelési eszköze PY - 2018 SP - 246 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/27486131 ID - 27486131 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Waluszewski, Alexandra AU - Mandják, Tibor ED - Snehota, Ivan ED - Håkansson, Håkan TI - Owner relationships – a parallel network force T2 - No Business Is an Island PB - Emerald Group Publishing Ltd. CY - Bingley SN - 9781787145504 PY - 2017 SP - 157 EP - 172 PG - 16 DO - 10.1108/978-1-78714-549-820171009 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3412922 ID - 3412922 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Wimmer, Ágnes AU - Matolay, Réka ED - Takács, István TI - Stakeholder Approach in Business Education and Management Practice – The case of Hungary T2 - Management, Enterprise and Bechmarking in the 21st Century IV. PB - Óbudai Egyetem, Keleti Károly Gazdasági Kar CY - Budapest SN - 9789634490272 PY - 2017 SP - 474 EP - 486 PG - 13 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3246271 ID - 3246271 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Benedek, Andrea AU - Takácsné György, Katalin TI - A felelős vállalatirányítás személyi tényezői. A CSR-központú felelős vállalatvezetők attitűdjének vizsgálata a kis- és középvállalatok körében TS - A CSR-központú felelős vállalatvezetők attitűdjének vizsgálata a kis- és középvállalatok körében JF - VEZETÉSTUDOMÁNY J2 - VEZETÉSTUDOMÁNY VL - 47 PY - 2016 IS - 1 SP - 58 EP - 67 PG - 10 SN - 0133-0179 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3001286 ID - 3001286 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Mandják, Tibor TI - Business marketing - szervezetközi megközelítésben. Korreferátum Piskóti István „ A Business Marketing identitáda – elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell” című tanulmányához TS - Korreferátum Piskóti István „ A Business Marketing identitáda – elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell” című tanulmányához JF - VEZETÉSTUDOMÁNY J2 - VEZETÉSTUDOMÁNY VL - 47 PY - 2016 IS - 4 SP - 45 EP - 49 PG - 5 SN - 0133-0179 DO - 10.14267/VEZTUD.2016.04.08 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3079853 ID - 3079853 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Wimmer, Ágnes TI - Értékes beszállítói kapcsolatok – a sikeres hazai vállalatok szemléletmódja JF - LOGISZTIKAI ÉVKÖNYV J2 - LOGISZTIKAI ÉVKÖNYV VL - 22 PY - 2016 SP - 1 EP - 17 PG - 17 SN - 1218-3849 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3139700 ID - 3139700 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Benedek, Andrea AU - Takács, István AU - Takács-György, Katalin TI - The examination of the CSR attitudes of the CEOs among Hungarian SMEs JF - ZARZADZANIE PUBLICZNE: NAUKOWE INSTITUTU SPRAW PUBLICZNYCH UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO J2 - ZARZADZANIE PUBL VL - 31 PY - 2015 IS - 3 SP - 283 EP - 297 SN - 1896-0200 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/25967307 ID - 25967307 LA - English DB - MTMT ER - TY - THES AU - Benedek, Andrea TI - A CSR-gyakorlat vizsgálata a vállalatvezetői értékek és attitűdök tükrében PY - 2014 SP - 258 DO - 10.14751/SZIE.2014.063 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2871016 ID - 2871016 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Milena, Ratajczak-Mrozek TI - Global Business Networks and Cooperation within Supply Chain as a Strategy for High-Tech Companies’ Growth JF - JOURNAL OF ENTREPRENEURSHIP MANAGEMENT AND INNOVATION J2 - J ENTREP MANAG INNOV VL - 8 PY - 2012 IS - 1 SP - 35 EP - 51 PG - 17 SN - 2299-7075 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/23010678 ID - 23010678 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Szántó, Richárd ED - Borgulya, Istvánné ED - Deák, Csaba TI - Fények és árnyak. Online CSR-kommunikáció Magyarországon TS - Online CSR-kommunikáció Magyarországon T2 - Vállalati kommunikáció a 21. század elején PB - Z-Press Kiadó CY - Miskolc SN - 9789636424305 PY - 2011 SP - 125 EP - 138 PG - 14 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1839088 ID - 1839088 LA - Hungarian DB - MTMT ER -