TY - JOUR AU - Dancs, Katinka TI - Nemzeti szimbólumok, a nemzeti identitás ismeretjellegű elemei I.. Nemzeti szimbólumok általános iskolai tanárok véleménye alapján TS - Nemzeti szimbólumok általános iskolai tanárok véleménye alapján JF - TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT J2 - TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE VL - 9 PY - 2018 IS - 3-4 PG - 16 SN - 2061-6260 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3407855 ID - 3407855 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Kondé, Zoltán TI - Történelmi emlékezet és implicit nemzeti preferenciák 1.. A kollektív emlékezet és a társas megismerés implicit megközelítésének problematikája TS - A kollektív emlékezet és a társas megismerés implicit megközelítésének problematikája ET - 0 PB - Debreceni Egyetemi Kiadó CY - Debrecen PY - 2017 SP - 120 SN - 9789633186909 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3309679 ID - 3309679 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK ED - Kondé, Zoltán TI - Történelmi emlékezet és implicit nemzeti preferenciák 2.. Az implicit megközelítés lehetőségei az identitás-releváns történelmi/kulturális ismeretek emlékezeti szerveződésének vizsgálatában: empirikus tanulmányok TS - Az implicit megközelítés lehetőségei az identitás-releváns történelmi/kulturális ismeretek emlékezeti szerveződésének vizsgálatában: empirikus tanulmányok PB - Debreceni Egyetemi Kiadó CY - Debrecen PY - 2017 SP - 217 SN - 9789633186916 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3309654 ID - 3309654 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Dancs, Katinka TI - Kultúra – iskola – nemzeti azonosságtudat. A nemzeti identitás értel-mezése és vizsgálatának lehetőségei általános iskolások körében JF - MAGYAR PEDAGÓGIA J2 - MAGYAR PEDAGÓGIA VL - 116 PY - 2016 IS - 4 SP - 403 EP - 425 PG - 23 SN - 0025-0260 DO - 10.17670/MPed.2016.4.403 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3201684 ID - 3201684 LA - Hungarian DB - MTMT ER -