mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 15 elem 1 oldalon, 15 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Jordanidisz, Ágnes
A fonológiai tudatosság dinamikus szűrése az első osztályban
In: Csárdás, László; Bóna, Judit (szerk.)
Sokszínű beszédtudomány
Budapest, Magyarország :
Akadémiai Kiadó
(2022)
pp. 123-138. , 16 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:32908084
Nyilvános
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[32908084]
[Nyilvános]
2.
Jordanidisz, Ágnes
A fonológiai tudatosság szerepe az iskolakészültségben
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT
10
:
1
pp. 161-167. , 7 p.
(2022)
DOI
Teljes dokumentum
Közlemény:32829531
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32829531]
[Nyilvános]
3.
Sipos, Zsóka
Meixner-módszertanra épülő anyanyelvi fejlesztő foglalkozás az óvoda nagycsoportjában
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT
10
:
1
pp. 179-185. , 7 p.
(2022)
DOI
Matarka
Közlemény:32778936
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32778936]
[Admin láttamozott]
4.
Sósné, Pintye Mária
;
Kas, Bence
Preschool linguistic indicators of elementary reading achievement
In: Márkus, Éva; Trentinné, Benkő Éva; Árva, Valéria; Svraka, Bernadett (szerk.)
Languages, Inclusion, Cultures and Pedagogy : Research and Good Practices 2.
Budapest, Magyarország :
Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar
(2022)
pp. 125-147. , 23 p.
Közlemény:33607146
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Utánközlés )
Tudományos
Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos
[33607146]
[Admin láttamozott]
5.
Sósné, Pintye Mária
;
Kas, Bence
Preschool linguistic indicators of elementary reading achievement
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT
10
:
3
pp. 125-147. , 23 p.
(2022)
DOI
Matarka
Közlemény:33029901
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33029901]
[Admin láttamozott]
6.
Gereben, Ferencné
;
Reményi, Tamás
;
Rosta, Katalin
Szenzoros információfeldolgozás, mozgás, nyelvi képesség
: A Frostig-elven alapuló nevelési terápia elmélete és gyakorlata
Budapest, Magyarország :
Gondolat
(2021)
,
453 p.
ISBN:
9789635561247
Közlemény:32498226
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyv (Szakkönyv )
Tudományos
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos
[32498226]
[Admin láttamozott]
7.
Kas, Bence
Mesterszinten a logopédia: az új mesterképzési szak háttere és szakmai koncepciója
LOGOPÉDIA
5
pp. 175-185. , 11 p.
(2021)
Közlemény:32630058
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Összefoglaló cikk )
Tudományos
Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32630058]
[Admin láttamozott]
8.
Binder, Anikó
Jó beszélőkéje van? Ötéves gyermekek nyelvifejlettség-vizsgálatának tapasztalatai
LOGOPÉDIA
3
pp. 60-73. , 14 p.
(2019)
Egyéb URL
Közlemény:31010551
Jóváhagyott
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Idézett közlemények száma: 11
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31010551]
[Nyilvános]
9.
Dombóvári, Ildikó Szilvia
;
Szűcs, Mária
;
Molnárné, Bogáth Réka
;
Mosányi, Emőke
Az online szülői tanácsadás néhány területének kialakítása és bevezetése a Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálatban
LOGOPÉDIA
3
pp. 74-79. , 6 p.
(2019)
Egyéb URL
Közlemény:31010630
Nyilvános
Idéző
Folyóiratcikk (Rövid közlemény )
Tudományos
Rövid közlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31010630]
[Nyilvános]
10.
Jordanidisz, Ágnes
;
Mihály, Orsolya
;
Bóna, Judit
Temporal aspects of disfluencies in picture-elicited story telling before and after intervention during the dynamic assessment of children’s narrative skills
In: Ralph, L. Rose; Robert, Eklund (szerk.)
Proceedings of DiSS 2019
Budapest, Magyarország :
ELTE BTK
(2019)
pp. 100-101. , 2 p.
Zárolt
Közlemény:30839823
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[30839823]
[Admin láttamozott]
11.
Kiss, Renáta
;
Mokri, Dóra
;
Csapó, Benő
A fonológiai tudatosság online mérése óvodás gyermekek körében
ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA
19
:
4
pp. 35-54. , 20 p.
(2019)
DOI
REAL
Matarka
SZTE Publicatio
Közlemény:30876079
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 2
| Független: 2 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[30876079]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 2, Független: 2, Függő: 0, Nem jelölt: 0
12.
Rohár, Alexandra
Down-szindrómás személyek nyelvi fejlettsége és az írott nyelv elsajátításához szükséges készségeik
LOGOPÉDIA
3
:
2018-2019
pp. 37-47. , 11 p.
(2019)
Teljes dokumentum
Közlemény:30975365
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[30975365]
[Nyilvános]
13.
Zajdó, Krisztina
;
Forró, Zsuzsa
;
Kas, Bence
The history of language impairment/developmental language disorder in Hungary
In: James, Law; Cristina, McKean; Carol-Anne, Murphy; Elin, Thordardottir (szerk.)
Managing Children with Developmental Language Disorder : Theory and Practice Across Europe and Beyond
Abingdon, Egyesült Királyság / Anglia :
Routledge
(2019)
532 p.
pp. 418-426. , 9 p.
Google books
Közlemény:30644414
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Tudományos
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[30644414]
[Admin láttamozott]
14.
Jordanidisz, Ágnes
Magyar anyanyelvű gyermekek fonológiai tudatosságának fejlődése 4 és 10 éves kor között
214 p.
Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE)
,
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola,
Gósy Mária
Disszertáció benyújtásának éve: 2015,
Védés éve: 2015
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2015
DOI
ELTE Könyvtára
EDIT
Teljes dokumentum
Közlemény:3131221
Nyilvános
Forrás Idéző
Disszertáció (PhD )
Tudományos
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[3131221]
[Nyilvános]
15.
Lőrik, József
Az írott nyelv zavarai, diszlexia és diszgráfia
In: Hirschberg, Jenő; Hacki, Tamás; Mészáros, Krisztina (szerk.)
Foniátria és társtudományok. 2. kötet : A hangképzés, a beszéd és a nyelv, a hallás és a nyelés élettana, kórtana, diagnosztikája és terápiája
Budapest, Magyarország :
ELTE Eötvös Kiadó
(2013)
256 p.
pp. 118-123. , 6 p.
Közlemény:27469841
Admin láttamozott
Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[27469841]
[Admin láttamozott]
2023-03-25 12:27
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás