mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 1 elem 1 oldalon, 1 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Heltai, János Imre
Heteroglosszia: cigány/roma tanulók beszédmódjai az iskolában
In: Bartha, Csilla (szerk.)
Általános Nyelvészeti Tanulmányok XXVIII. : A többnyelvűség dimenziói: terek, kontextusok, kutatási távlatok
Budapest, Magyarország :
Akadémiai Kiadó
,
(2016)
pp. 259-278. , 19 p.
Közlemény:3192089
Jóváhagyott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Nyilvános idézők összesen: 2
Független: 2
Függő: 0
Idézett közlemények száma: 3
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos
[3192089]
[Jóváhagyott]
Független idéző: 2, Függő idéző: 0, Nem vizsgált idéző: 0,
Összes idéző: 2
2019-12-07 09:49
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard