TY - THES AU - Túri, Ibolya TI - Konduktorjelöltek nézetrendszerének alakulása a konduktorképzés folyamán PB - Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) PY - 2018 SP - 304 DO - 10.15476/ELTE.2018.212 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3385039 ID - 3385039 N1 - Megjegyzés-27427860 ELTE PPK LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Papp, Gabriella Schiffer Csilla TI - Az integrált és inkluzív nevelés hatása a pedagógusképzés egyes területein JF - PEDAGÓGUSKÉPZÉS J2 - PEDAGÓGUSKÉPZÉS VL - 2011 PY - 2011 IS - 3-4 SP - 45 EP - 62 PG - 18 SN - 0133-2570 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/23077190 ID - 23077190 N1 - 48-49.old. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Réthy, Endréné TI - Az inkluzív nevelés MA tanár szak a Kodolányi János Főiskolán JF - PEDAGÓGUSKÉPZÉS J2 - PEDAGÓGUSKÉPZÉS VL - 9 PY - 2011 IS - 38 SP - 187 EP - 194 PG - 8 SN - 0133-2570 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2400094 ID - 2400094 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - THES AU - Orosz, Angéla TI - HALLÁSSÉRÜLT GYERMEKEK INTEGRÁLT NEVELÉSE KÜLÖNÖS TEKINTETTEL AZ OKTATÁSSZERVEZÉSI KÉRDÉSEKRE PY - 2009 SP - 292 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/27502002 ID - 27502002 LA - Hungarian DB - MTMT ER -