mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 41 elem 1 oldalon, 41 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Afshordi, Narges
The Young Observer: Children’s Third-Party Inferences About Social Relationships
156 p.
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2018
Teljes dokumentum
Közlemény:31797830
Egyeztetett
Idéző
Disszertáció (PhD )
Tudományos
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[31797830]
[Egyeztetett]
2.
Popper, Micha
;
Castelnovo, Omri
The function of myths about great leaders in human culture: A cultural evolutionary perspective
LEADERSHIP
14
:
6
pp. 757-774. , 18 p.
(2017)
DOI
WoS
Scopus
Közlemény:27482950
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[27482950]
[Egyeztetett]
3.
Gies, Adam
Unraveling Folk Psychology: Mindshaping and Plural Frameworks of Rational Agency in Human Social Cognition
301 p.
The New School,
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2016
ISBN:
1369179243
Közlemény:31797823
Nyilvános
Idéző
Disszertáció (PhD )
Tudományos
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[31797823]
[Nyilvános]
4.
Fridland, E
;
Moore, R
Imitation reconsidered
PHILOSOPHICAL PSYCHOLOGY
28
:
6
pp. 856-880. , 25 p.
(2015)
DOI
WoS
Scopus
Közlemény:24889395
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[24889395]
[Egyeztetett]
5.
Yu, Yue
Copy The Means Or Copy The Goal: Individual Differences And Developmental Changes In Young Children’S Imitative Behavior
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2015
Közlemény:32021432
Nyilvános
Idéző
Disszertáció (PhD )
Tudományos
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[32021432]
[Nyilvános]
6.
Kupán, Krisztina
The role of human ostensive-communicative and referential cues on the social learning of human infants and dogs
133 p.
Miklósi Ádám
Disszertáció benyújtásának éve: 2013,
Védés éve: 2014
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2014
DOI
ELTE Könyvtára
EDIT
Közlemény:2828567
Hitelesített
Forrás Idéző
Disszertáció (PhD )
Tudományos
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[2828567]
[Hitelesített]
7.
Nakao, H
;
Andrews, K
Ready to Teach or Ready to Learn: A Critique of the Natural Pedagogy Theory
REVIEW OF PHILOSOPHY AND PSYCHOLOGY
5
:
4
pp. 465-483. , 19 p.
(2014)
DOI
WoS
Scopus
Közlemény:25146807
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[25146807]
[Egyeztetett]
8.
Pignocchi, A
History and Intentions in the Experience of Artworks
TOPOI-AN INTERNATIONAL REVIEW OF PHILOSOPHY
33
:
2
pp. 477-486. , 10 p.
(2014)
DOI
WoS
Scopus
Közlemény:24483155
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[24483155]
[Egyeztetett]
9.
Williamson, Rebecca A
;
Brand, Rebecca J
Child-directed action promotes 2-year-olds' imitation
JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY
118
pp. 119-126. , 8 p.
(2014)
DOI
WoS
Scopus
PubMed
Közlemény:25640400
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[25640400]
[Egyeztetett]
10.
Brooker, I
;
Poulin-Dubois, D
Is a Bird an Apple? The Effect of Speaker Labeling Accuracy on Infants' Word Learning, Imitation, and Helping Behaviors
INFANCY
18
:
S1
pp. E46-E68. , 23 p.
(2013)
DOI
WoS
Scopus
PubMed
Közlemény:23825332
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[23825332]
[Egyeztetett]
11.
Brooker, I
;
Poulin-Dubois, D
Is parental emotional reliability predictive of toddlers' learning and helping?
INFANT BEHAVIOR & DEVELOPMENT
36
:
3
pp. 403-418. , 16 p.
(2013)
DOI
WoS
Scopus
PubMed
Közlemény:24561987
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[24561987]
[Egyeztetett]
12.
Brooker, Ivy
Are Infants Discriminatory Learners and Helpers? The Influence of a Model’s Reliability on Infants’ Selective Trust
227 p.
Concordia University
,
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2013
Teljes dokumentum
Közlemény:31797804
Egyeztetett
Idéző
Disszertáció (PhD )
Tudományos
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[31797804]
[Egyeztetett]
13.
Gergely, G
;
Csibra, G
Natural pedagogy
In: Banaji, MR; Gelman, SA (szerk.)
Navigating the social world: What infants, children, and other species can teach us
New York, Amerikai Egyesült Államok :
Oxford University Press
(2013)
pp. 127-132. , 6 p.
DOI
Google books2
Közlemény:2849326
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Tudományos
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[2849326]
[Egyeztetett]
14.
Gergely, G
;
Jacob, P
Reasoning about Instrumental and Communicative Agency in Human Infancy
In: Fei, Xu; Kushnir, Tamar (szerk.)
Rational Constructivism in Cognitive Development
Amsterdam, Hollandia :
Elsevier
(2012)
pp. 59-94. , 36 p.
DOI
WoS
Scopus
PubMed
Teljes dokumentum
Közlemény:2101742
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 11
| Független: 9 | Függő: 2 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 11 | Scopus jelölt: 9 | WoS/Scopus jelölt: 11 | DOI jelölt: 11 (Nem nyilvános: 1)
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[2101742]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 11, Független: 9, Függő: 2, Nem jelölt: 0
15.
Halász, Erna
Az autonoetikus emlékezésmód kibontakozásának pillérei
: A perspektívaváltás és a narratív fejlődés vizsgálata kisgyermekkorban
148 p.
Disszertáció benyújtásának éve: 2012,
Védés éve: 2013
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2012
Teljes dokumentum
Közlemény:2189042
Nyilvános
Forrás Idéző
Disszertáció (PhD )
Tudományos
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[2189042]
[Nyilvános]
16.
Over, H
;
Carpenter, M
Putting the Social Into Social Learning: Explaining Both Selectivity and Fidelity in Children's Copying Behavior
JOURNAL OF COMPARATIVE PSYCHOLOGY
126
:
2
pp. 182-192. , 11 p.
(2012)
DOI
WoS
Scopus
PubMed
Közlemény:22672424
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[22672424]
[Egyeztetett]
17.
Phillips, B
;
Seston, R
;
Kelemen, D
Learning About Tool Categories via Eavesdropping
CHILD DEVELOPMENT
83
:
6
pp. 2057-2072. , 16 p.
(2012)
DOI
WoS
PubMed
Közlemény:23842184
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[23842184]
[Egyeztetett]
18.
Topál, J
Comparative social cognition: The dog as a model for understanding human social behaviour
208 p.
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2012
Közlemény:25323595
Nyilvános
Idéző
Disszertáció (MTA Doktora )
Tudományos
MTA Doktora (Disszertáció) | Tudományos
[25323595]
[Nyilvános]
19.
Vorms, M
A-not-B errors
: Testing the limits of natural pedagogy theory
REVIEW OF PHILOSOPHY AND PSYCHOLOGY
3
:
4
pp. 525-545. , 21 p.
(2012)
DOI
WoS
Scopus
Közlemény:22910041
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[22910041]
[Egyeztetett]
20.
Gergely, György
Kinds of agents: The origins of understanding instrumental and communicative agency
In: Goswami, Usha (szerk.)
The Wiley-Blackwell handbook of childhood cognitive development (2nd ed.)
Chichester, Egyesült Királyság / Anglia :
Wiley-Blackwell Publishing Ltd
(2011)
816 p.
pp. 76-105. , 30 p.
DOI
Scopus
Közlemény:2102072
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 2
| Független: 2 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 2 | Scopus jelölt: 2 | WoS/Scopus jelölt: 2 | DOI jelölt: 2
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[2102072]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 2, Független: 2, Függő: 0, Nem jelölt: 0
21.
O'Doherty, K
;
Troseth, GL
;
Shimpi, PM
;
Goldenberg, E
;
Akhtar, N
;
Saylor, MM
Third-Party Social Interaction and Word Learning From Video
CHILD DEVELOPMENT
82
:
3
pp. 902-915. , 14 p.
(2011)
DOI
WoS
Scopus
PubMed
Közlemény:24889460
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[24889460]
[Egyeztetett]
22.
Varga, A
;
Van, Lambalg M
Infants' closed world reasoning and imitation as evidence for learningInfants' closed world reasoning and imitation as evidence for learning
In: Frank, Guerin; John, Alexander; Philip, Quinlan; Dimitar, Kazakov; George, Tsoulas (szerk.)
AISB 2011: Computational Models of Cognitive Development
York, Egyesült Királyság / Anglia :
Society for the Study of Artificial Intelligence and the Simulation of Behaviour (AISB)
(2011)
pp. 13-22. , 10 p.
Scopus
Teljes dokumentum
Közlemény:22890664
Admin láttamozott
Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[22890664]
[Admin láttamozott]
23.
Jemmoua, Brittany McClure
Does motionese influence motivation to select an object for manipulation?
(2010)
Villanova University
,
1124128417
,
Közlemény:31797827
Egyeztetett
Idéző
Egyéb (Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat )
Tudományos
Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos
[31797827]
[Egyeztetett]
24.
Krekó, Kata
Darwini-e a kumulatív kulturális evolúció? Elméleti és gyakorlati megfontolások
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE
65
:
1
pp. 103-116. , 14 p.
(2010)
DOI
Scopus
Teljes dokumentum
Matarka
Közlemény:1420142
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[1420142]
[Nyilvános]
25.
Csibra, G
;
Gergely, G
Natural pedagogy
TRENDS IN COGNITIVE SCIENCES
13
:
4
pp. 148-153. , 6 p.
(2009)
DOI
WoS
Scopus
PubMed
Közlemény:1252951
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 681
| Független: 664 | Függő: 17 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 672 | Scopus jelölt: 426 | WoS/Scopus jelölt: 681 | DOI jelölt: 664 (Nem nyilvános: 7)
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[1252951]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 681, Független: 664, Függő: 17, Nem jelölt: 0
26.
Király, I
The effect of the model's presence and of negative evidence on infants' selective imitation
JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY
102
:
1
pp. 14-25. , 12 p.
(2009)
DOI
WoS
Scopus
PubMed
Zárolt
Közlemény:208077
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 62
| Független: 54 | Függő: 8 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 38 | Scopus jelölt: 42 | WoS/Scopus jelölt: 43 | DOI jelölt: 46
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[208077]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 62, Független: 54, Függő: 8, Nem jelölt: 0
27.
Southgate, V
;
Chevallier, C
;
Csibra, G
Sensitivity to communicative relevance tells young children what to imitate
DEVELOPMENTAL SCIENCE
12
:
6
pp. 1013-1019. , 7 p.
(2009)
DOI
WoS
Scopus
PubMed
Közlemény:22672365
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 5
| Független: 5 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 5 | Scopus jelölt: 5 | WoS/Scopus jelölt: 5 | DOI jelölt: 5
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[22672365]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 5, Független: 5, Függő: 0, Nem jelölt: 0
28.
Southgate, Victoria
;
Gergely, Gyorgy
;
Csibra, Gergely
Does the mirror neuron system and its impairment explain human imitation and autism?
: Mirror neuron systems: The Role of Mirroring Processes in Social Cognition
In: Jaime, A Pineda (szerk.)
Mirror neuron systems: The Role of Mirroring Processes in Social Cognition
New York, Amerikai Egyesült Államok :
Springer Science+Business Media
(2009)
pp. 331-354. , 24 p.
Közlemény:2103085
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 2
| Független: 2 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[2103085]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 2, Független: 2, Függő: 0, Nem jelölt: 0
29.
Carruthers, Peter
(szerk.)
;
Laurence, Stephen
(szerk.)
;
Stich, Stephen
(szerk.)
The Innate Mind, Volume 3
: Foundations and the Future
Oxford, Egyesült Királyság / Anglia :
Oxford University Press
(2008)
,
455 p.
DOI
ISBN:
9780195332834
ISBN:
9780195332827
ISBN:
9780199868117
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:31797733
Admin láttamozott
Idéző
Könyv (Tanulmánykötet )
Tudományos
Tanulmánykötet (Könyv) | Tudományos
[31797733]
[Admin láttamozott]
30.
Frith, CD
Social cognition
PHILOSOPHICAL TRANSACTIONS OF THE ROYAL SOCIETY B - BIOLOGICAL SCIENCES
363
:
1499
pp. 2033-2039. , 7 p.
(2008)
DOI
WoS
Scopus
PubMed
Közlemény:24889500
Egyeztetett
Idéző
Folyóiratcikk (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos
[24889500]
[Egyeztetett]
31.
Haidt, Jonathan
;
Joseph, Craig
The Moral Mind
: How Five Sets of Innate Intuitions Guide the Development of Many Culture‐Specific Virtues, and Perhaps Even Modules
In: Carruthers, Peter; Laurence, Stephen; Stich, Stephen (szerk.)
The Innate Mind, Volume 3 : Foundations and the Future
Oxford (OH), Amerikai Egyesült Államok :
Oxford University Press
(2008)
455 p.
pp. 367-392. , 26 p.
DOI
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:31797732
Egyeztetett
Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[31797732]
[Egyeztetett]
32.
Lyons, Derek Eugen
Overimitation and the structure of children's causal understanding
134 p.
Yale University
,
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2008
ISBN:
0549973834
Közlemény:31797819
Egyeztetett
Idéző
Disszertáció (PhD )
Tudományos
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[31797819]
[Egyeztetett]
33.
Csibra, G
;
Gergely, GY
Társas tanulás és társas megismerés : a pedagógia szerepe.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE
62
:
1
pp. 5-30. , 26 p.
(2007)
DOI
Scopus
Közlemény:207807
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[207807]
[Admin láttamozott]
34.
Fonagy, P
;
Gergely, GY
;
Target, M
The parent-infant dyad and the construction of the subjective self
JOURNAL OF CHILD PSYCHOLOGY AND PSYCHIATRY
48
:
3-4
pp. 288-328. , 41 p.
(2007)
DOI
WoS
Scopus
PubMed
Közlemény:207788
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 337
| Független: 292 | Függő: 45 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 326 | Scopus jelölt: 186 | WoS/Scopus jelölt: 337 | DOI jelölt: 320 (Nem nyilvános: 1)
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[207788]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 337, Független: 292, Függő: 45, Nem jelölt: 0
35.
Gergely, GY
The social construction of the subjective self: The role of affect-mirroring, markedness, and ostensive communication in self development.
In: Mayes, LC; Fonagy, P; Target, M (szerk.)
Developmental science and psychoanalysis : Integration and innovation
London, Egyesült Királyság / Anglia :
Karnac Books
(2007)
432 p.
pp. 45-82. , 38 p.
Közlemény:209954
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 11
| Független: 10 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 5 | Scopus jelölt: 3 | WoS/Scopus jelölt: 5 | DOI jelölt: 7
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[209954]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 11, Független: 10, Függő: 1, Nem jelölt: 0
36.
Mayes, LC
(szerk.)
;
Fonagy, P
(szerk.)
;
Target, M
(szerk.)
Developmental science and psychoanalysis
: Integration and innovation
London, Egyesült Királyság / Anglia :
Karnac Books
(2007)
,
432 p.
ISBN:
9781849405836
Közlemény:207661
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyv (Szakkönyv )
Tudományos
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos
[207661]
[Admin láttamozott]
37.
Carpenter, Malinda
Instrumental, Social, and Shared Goals and Intentions in Imitation.
In: Rogers, Sally J.; Willams, Justin H. G. (szerk.)
Imitation and the social mind: Autism and typical development
New York, Amerikai Egyesült Államok :
Guilford Press
(2006)
pp. 48-70. , 23 p.
Közlemény:22685150
Egyeztetett
Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[22685150]
[Egyeztetett]
38.
Csibra, G
;
Gergely, GY
Social learning and social cognition: The case for pedagogy
In: Munakata, Y; Johnson, M (szerk.)
Processes of change in brain and cognitive development. (Attention and Performance, XXI)
Oxford, Egyesült Királyság / Anglia :
Oxford University Press
(2006)
pp. 249-274. , 26 p.
WoS
Teljes dokumentum
Közlemény:207618
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 448
| Független: 415 | Függő: 33 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 407 | Scopus jelölt: 369 | WoS/Scopus jelölt: 447 | DOI jelölt: 428 (Nem nyilvános: 4)
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[207618]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 448, Független: 415, Függő: 33, Nem jelölt: 0
39.
Gergely, GY
;
Csibra, G
Sylvia's recipe: The role of imitation and pedagogy in the transmission of cultural knowledge
In: Enfield, NJ; Levinson, SC (szerk.)
Roots of Human Sociality. Culture, Cognition, and Interaction
Oxford, Egyesült Királyság / Anglia :
Berg
(2006)
pp. 229-255. , 27 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:207589
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 10
| Független: 5 | Függő: 5 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 5 | Scopus jelölt: 5 | WoS/Scopus jelölt: 6 | DOI jelölt: 6
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[207589]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 10, Független: 5, Függő: 5, Nem jelölt: 0
40.
Carruthers, Peter
;
Laurence, Stephen
;
Stich, Stephen (Eds )
The innate mind: Structure and contents.
New York, Amerikai Egyesült Államok :
Oxford University Press
(2005)
DOI
ISBN:
0195179676
ISBN:
0195179994
Google books2
Közlemény:22685139
Nyilvános
Idéző
Könyv (Szakkönyv )
Tudományos
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos
[22685139]
[Nyilvános]
41.
Gergely, G
;
Csibra, G
The social construction of the cultural mind. Imitative learning as a mechanism of human pedagogy
INTERACTION STUDIES
6
:
3
pp. 463-481. , 19 p.
(2005)
DOI
Scopus
PsycINFO
Közlemény:207433
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 130
| Független: 111 | Függő: 19 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 94 | Scopus jelölt: 102 | WoS/Scopus jelölt: 107 | DOI jelölt: 106
Nyilvános idéző+említés összesen: 131
| Független: 112 | Függő: 19 | Nem jelölt: 0
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[207433]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 130, Független: 111, Függő: 19, Nem jelölt: 0
Nyilvános idéző+említés összesen: 131, Független: 112, Függő: 19, Nem jelölt: 0
2025-03-20 03:34
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás