@mastersthesis{MTMT:21882908, title = {A tej- és húsiparban működő kis- és közepes vállalatok marketingtevékenységének vizsgálata Magyarországon}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/21882908}, author = {Polereczky, Zsolt}, unique-id = {21882908}, year = {2011} } @mastersthesis{MTMT:20660291, title = {Vállalati teljesítményt befolyásoló tényezők modellezése hazai empirikus vizsgálatok alapján}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/20660291}, author = {Korom, Erik}, unique-id = {20660291}, year = {2008} } @mastersthesis{MTMT:23773657, title = {A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/23773657}, author = {Sajtos, László}, publisher = {BCE; Corvinus University of Budapest}, unique-id = {23773657}, year = {2007} } @article{MTMT:23469233, title = {A multidimensional approach to marketing performance evaluation: A study of Hungarian companies}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/23469233}, author = {Sajtos, L}, doi = {10.1556/AOecon.56.2006.1.3}, journal-iso = {ACTA OECON}, journal = {ACTA OECONOMICA}, volume = {56}, unique-id = {23469233}, issn = {0001-6373}, year = {2006}, eissn = {1588-2659}, pages = {71-102} } @article{MTMT:23120240, title = {A Multidimensional Approach to Marketing Performance Evaluation}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/23120240}, author = {Sajtos, László}, journal-iso = {ACTA OECON}, journal = {ACTA OECONOMICA}, volume = {56}, unique-id = {23120240}, issn = {0001-6373}, year = {2006}, eissn = {1588-2659}, pages = {71-102} } @article{MTMT:23779457, title = {A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/23779457}, author = {Sajtos, László}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {37}, unique-id = {23779457}, issn = {0133-0179}, year = {2006}, pages = {18-30} } @article{MTMT:1380075, title = {Marketing szemléletmód és üzleti kapcsolatok}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1380075}, author = {Mandják, Tibor}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {36}, unique-id = {1380075}, issn = {0133-0179}, keywords = {Marketing; Gazdasági kapcsolatok; Szervezeti magatartás}, year = {2005}, pages = {14-24}, orcid-numbers = {Mandják, Tibor/0000-0002-1376-1592} } @techreport{MTMT:23105874, title = {Néhány gondolat a marketingről és az üzleti kapcsolatokról}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/23105874}, author = {Mandják, Tibor}, unique-id = {23105874}, year = {2005} } @mastersthesis{MTMT:2176926, title = {A technológiai innováció szerepe a magyar vállalatok versenyképességében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2176926}, author = {Kiss, János}, unique-id = {2176926}, year = {2004} }