@inbook{MTMT:3230506, title = {A bizalom és az együttműködés vizsgálata az Észak-magyarországi Régió kkv szektorában egy konkrét felmérés alapján}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3230506}, author = {Benedek, Andrea}, booktitle = {Az együttműködési attitűdök gazdasági-társadalmi hatótényezői az Észak-magyarországi Régióban működő kkv-kban}, unique-id = {3230506}, year = {2017}, pages = {39-56} } @inbook{MTMT:3246271, title = {Stakeholder Approach in Business Education and Management Practice – The case of Hungary}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3246271}, author = {Wimmer, Ágnes and Matolay, Réka}, booktitle = {Management, Enterprise and Bechmarking in the 21st Century IV.}, unique-id = {3246271}, year = {2017}, pages = {474-486}, orcid-numbers = {Wimmer, Ágnes/0000-0002-3430-7962} } @book{MTMT:2581657, title = {Kilábalás göröngyös talajon – gyorsjelentés a 2013. évi kérdőíves felmérés eredményeiről}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2581657}, isbn = {9789635035809}, author = {Bakonyi, Zoltán and Chikán, Attila and Czakó, Erzsébet Hajnalka and Gelei, Andrea and Kazainé Ónodi, Annamária and Matyusz, Zsolt and Wimmer, Ágnes}, editor = {Chikán, Attila and Czakó, Erzsébet Hajnalka and Wimmer, Ágnes}, publisher = {Budapesti Corvinus Egyetem, Versenyképesség Kutató Központ}, unique-id = {2581657}, year = {2014}, orcid-numbers = {Czakó, Erzsébet Hajnalka/0009-0008-0725-7921; Gelei, Andrea/0000-0001-8861-8275; Wimmer, Ágnes/0000-0002-3430-7962; Czakó, Erzsébet Hajnalka/0009-0008-0725-7921; Wimmer, Ágnes/0000-0002-3430-7962} } @article{MTMT:2782050, title = {Mennyire versenyképesek a magyar kisvállalatok?. A magyar kisvállalatok (MKKV szektor) versenyképességének egyéni-vállalati szintű mérése és komplex vizsgálata}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2782050}, author = {Szerb, László and Csapi, Vivien and Deutsch, Nikolett and Hornyák, Miklós and Horváth, Ádám and Kruzslicz, Ferenc and Lányi, Beatrix and Márkus, Gábor and Rácz, Gábor and Rappai, Gábor and Rideg, András and Szűcs, Krisztián and Ulbert, József}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {48}, unique-id = {2782050}, issn = {1219-0349}, year = {2014}, eissn = {2786-3395}, pages = {3-21}, orcid-numbers = {Szerb, László/0000-0002-6964-7422; Csapi, Vivien/0000-0003-1996-091X; Hornyák, Miklós/0000-0002-4861-5341; Kruzslicz, Ferenc/0009-0006-3745-5721; Lányi, Beatrix/0000-0002-9902-1439; Márkus, Gábor/0000-0001-8132-1129; Rappai, Gábor/0000-0002-8818-4179; Rideg, András/0000-0001-7332-7803; Szűcs, Krisztián/0000-0002-3438-444X; Ulbert, József/0009-0006-4504-2513} } @article{MTMT:2815846, title = {Examining corporate social responsibility from a stakeholder viewpoint based on an empirical research}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2815846}, author = {Benedek, Andrea and Takács, István and Takácsné György, Katalin}, doi = {10.4467/20843968ZP.14.026.2770}, journal-iso = {PUBL GOV}, journal = {PUBLIC GOVERNANCE / ZARZADZANIE PUBLICZNE}, volume = {2013}, unique-id = {2815846}, issn = {1898-3529}, year = {2013}, eissn = {2658-1116}, pages = {309-319} } @book{MTMT:1800769, title = {Vállalati jellemzők és összefüggéseik a válság időszakában. A „Versenyben a világgal” kutatási program 2009. évi felmérésében résztvevő vállalatok jellemzése}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1800769}, author = {Csesznák, Anita and Wimmer, Ágnes}, publisher = {Budapesti Corvinus Egyetem, Versenyképesség Kutató Központ}, unique-id = {1800769}, abstract = {Tanulmányunkban a „Versenyben a világgal” kutatási program 2009-ben készült felmérésének 300 vállalatra kiterjedő mintáját elemeztük, a résztvevő vállalatok kiválasztott jellemzőit és e jellemzők összefüggéseit vizsgálva. A munka fő célja – hasonlóan a 2004-es versenyképességi felmérés mintájáról készült korábbi elemzéshez (Wimmer – Csesznák, 2005) – olyan vállalatcsoportok, kategóriák kialakítása volt, mely alapul szolgálhat a különböző kutatók által készítendő további elemzésekhez. Az előzetesen megfogalmazott elvárás az volt, hogy a kiválasztott jellemzők alapján egységes, minden kutató által azonosan értelmezett vállalatcsoportokat hozzunk létre. A hét vizsgált jellemző egy része objektív, mérhető vagy tényszerű szempontokra épül (pl. méret, tulajdonos, ágazat), míg mások a vállalatvezetők véleményén alapulnak (pl. a változásokhoz való viszony, vagy a vállalati teljesítmény megítélése a versenytársakhoz képest). Tanulmányunkban bemutatjuk a minta jellemzésére kialakított kategóriákat, majd ezek alapján jellemezzük a Versenyképesség-kutatás 2009. évi felmérésében résztvevő vállalatokat, s röviden összevetjük a minta jellemzőit az előző, 2004-ben vizsgált vállalati kör jellemzőivel. A tanulmány harmadik részében a kiválasztott jellemzők közötti kapcsolatokat, összefüggéseket vizsgáljuk, képet adva ezzel a magyar gazdaságban működő vállalatok bizonyos jellemzőiről is a 2008-ban kezdődött gazdasági válság első időszakában.}, year = {2012}, orcid-numbers = {Wimmer, Ágnes/0000-0002-3430-7962} } @misc{MTMT:2527620, title = {KKV-szektor: versenyképesség, munkahelyteremtés, szerkezetátalakítás}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2527620}, author = {Kállay, László}, unique-id = {2527620}, year = {2012}, pages = {1-86} } @article{MTMT:2153567, title = {A hálózati pozíció és a versenyképesség kapcsolata. Business networks: network position and competitiveness in Hungary}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2153567}, author = {Mandják, Tibor and Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter}, doi = {10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.02}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {43}, unique-id = {2153567}, issn = {0133-0179}, abstract = {A cikk fókuszában az üzleti hálózatok állnak. Az IMP-csoport (Industrial Marketing and Purchasing Group) üzleti kapcsolatokkal, üzleti hálózatokkal foglalkozó több évtizedes kutatási eredményeire és fogalomrendszerére építve a szerzők áttekintik a téma alapvető megközelítéseit, majd a Versenyképesség-kutatás 2009. évi felmérésének adatait Felhasználva, megvizsgálják a vállalatvezetők által észlelt hálózati pozíció és a versenyképesség összefüggéseit. A vállalatvezetők értékelése szerint elemzik az iparági hálózatukban központi szerepet játszó, befolyással bíró (domináns hálózati pozícióval rendelkező) vállalatokat, különös tekintettel az üzleti teljesítmény és a versenyképesség jellemzőire.}, year = {2012}, pages = {14-23}, orcid-numbers = {Mandják, Tibor/0000-0002-1376-1592; Wimmer, Ágnes/0000-0002-3430-7962} } @article{MTMT:1423478, title = {The importance and role of trust in agricultural marketing co-operatives}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1423478}, author = {Szabó, G. Gábor}, journal-iso = {STUD AGRIC ECON}, journal = {STUDIES IN AGRICULTURAL ECONOMICS}, volume = {-}, unique-id = {1423478}, issn = {1418-2106}, year = {2010}, eissn = {2063-0476}, pages = {5-22} } @book{MTMT:2011254, title = {A vállalatok társadalmi felelősségvállalása}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2011254}, isbn = {9789632249827}, author = {Csáfor, Hajnalka and Szalmáné Csete, Mária and Csigéné Nagypál, Noémi and Füle, Miklós and Pálvölgyi, Tamás and Szlávik, János}, editor = {Szlávik, János}, publisher = {CompLex Kiadó Jogi és Üzleti Tartalomszolgáltató Kft}, unique-id = {2011254}, year = {2009}, orcid-numbers = {Szalmáné Csete, Mária/0000-0001-7170-9402; Szlávik, János/0000-0002-8273-9794; Szlávik, János/0000-0002-8273-9794} } @book{MTMT:183209, title = {Vállalati etika}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/183209}, isbn = {963503167X}, editor = {Boda, Zsolt and Radácsi, László}, publisher = {Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem, Vezetőképző Intézet}, unique-id = {183209}, year = {1996}, orcid-numbers = {Radácsi, László/0000-0002-2334-9761} }