mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 4 elem 1 oldalon, 4 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Nagy, Dorottya
;
Török, Erika
;
Angeli, Eliza
A duális képzésű hallgatók szakmai fejlődésének követése és értékelése
GRADUS
6
:
1
pp. 57-62. Paper: 07 , 6 p.
(2019)
Teljes dokumentum
Közlemény:30683421
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 2
| Független: 1 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[30683421]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 2, Független: 1, Függő: 1, Nem jelölt: 0
2.
Pogatsnik, Monika
Dual Education: The Win-Win Model of Collaboration between Universities and Industry
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING PEDAGOGY
8
:
3
pp. 145-152. , 8 p.
(2018)
DOI
WoS
Scopus
Közlemény:3380449
Admin láttamozott
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 58
| Független: 57 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 16 | Scopus jelölt: 7 | WoS/Scopus jelölt: 18 | DOI jelölt: 37
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[3380449]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 58, Független: 57, Függő: 1, Nem jelölt: 0
3.
Török, Erika
;
Brindza, Attila
;
Hercz, Mária
;
Koltói, Lilla
;
Pap-Szigeti, Róbert
;
Rigó, Róbert
TALENTUM: hallgatói sikerességet támogató és tanulást segítő pilot program a Kecskeméti Főiskolán
In: Fodorné, Tóth Krisztina (szerk.)
Felsőoktatási kihívások. Alkalmazkodás stratégiai partnerségben : Tanulmánykötet
Pécs, Magyarország :
MELLearN Egyesület
(2016)
419 p.
pp. 87-96. , 10 p.
Közlemény:3126598
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[3126598]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
4.
Mária, Hercz
;
Lilla, Koltói
;
Róbert, Pap-Szigeti
;
Erika, Török
Assessing Competencies of Freshmen
: an On-line Measurement in the College
In: Andrea, Ádámné Major; Lóránt, Kovács; Zsolt, Csaba Johanyák; Róbert, Pap-Szigeti (szerk.)
Proceedings of TEAM 2014 : 6th International Scientific and Expert Conference of the International TEAM Society
Kecskemét, Magyarország :
Kecskeméti Főiskola Gépipari és Automatizálási Műszaki Főiskolai Kar
(2014)
499 p.
pp. 202-205. , 4 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:2824812
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
|
Hibás
Nyilvános idéző összesen: 4
| Független: 3 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 1
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[2824812]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 4, Független: 3, Függő: 1, Nem jelölt: 0
2025-01-22 23:04
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás