mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 5 elem 1 oldalon, 5 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Blomert, L
;
Csépe, V
Az olvasástanulás és –mérés pszichológiai alapjai
In: Csapó, Benő; Csépe, Valéria (szerk.)
Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez
Budapest, Magyarország :
Nemzeti Tankönyvkiadó
(2012)
312 p.
pp. 17-86. , 70 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:1818980
Nyilvános
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 39
| Független: 36 | Függő: 3 | Nem jelölt: 0 | Scopus jelölt: 3 | WoS/Scopus jelölt: 3 | DOI jelölt: 13
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[1818980]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 39, Független: 36, Függő: 3, Nem jelölt: 0
2.
Csapó, Benő
(szerk.)
;
Csépe, Valéria
(szerk.)
Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez
Budapest, Magyarország :
Nemzeti Tankönyvkiadó
(2012)
,
312 p.
ISBN:
9789631972887
OSZK
Teljes dokumentum
SZTE Publicatio
Közlemény:1818979
Egyeztetett
Forrás
Könyv (Szakkönyv )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 39
| Független: 33 | Függő: 6 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 7 | Scopus jelölt: 8 | WoS/Scopus jelölt: 10 | DOI jelölt: 17
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos
[1818979]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 39, Független: 33, Függő: 6, Nem jelölt: 0
3.
Tóth, Edit
;
Kasik, László
A szociális kompetencia főbb fejlesztési koncepciói és a pedagógusok szerepe a fejlesztésben.
In: Zsolnai, A; Kasik, L (szerk.)
A szociális kompetencia fejlesztésének elméleti és gyakorlati alapjai : tanulmánygyűjtemény
Budapest, Magyarország :
Nemzeti Tankönyvkiadó
(2010)
271 p.
pp. 163-182. , 20 p.
autopszia
Egyéb URL
HUMANUS
Közlemény:1416455
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 16
| Független: 15 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 5
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[1416455]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 16, Független: 15, Függő: 1, Nem jelölt: 0
4.
Kasik, László
A szociális kompetencia fejlesztésének elmélete és gyakorlata
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
17
:
11-12
pp. 21-37. , 17 p.
(2007)
Repozitóriumban
Teljes dokumentum
Közlemény:1427033
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 39
| Független: 39 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 13
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[1427033]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 39, Független: 39, Függő: 0, Nem jelölt: 0
5.
Csépe, V
Az olvasó agy
Budapest, Magyarország :
Akadémiai Kiadó
(2006)
,
223 p.
ISBN:
9630583364
OSZK
Közlemény:1063801
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyv (Szakkönyv )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 124
| Független: 110 | Függő: 14 | Nem jelölt: 0 | Scopus jelölt: 8 | WoS/Scopus jelölt: 8 | DOI jelölt: 19
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos
[1063801]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 124, Független: 110, Függő: 14, Nem jelölt: 0
2023-03-29 18:13
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás