mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 1 elem 1 oldalon, 1 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Mrázik, Julianna
A portfólió: dokmentumgyűjtemény vagy reflexiógyűjtemény?
In: Arató, Ferenc (szerk.)
Horizontok : A pedagógusképzés reformjának folytatása
Pécs, Magyarország :
Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet
,
(2014)
pp. 77-87. , 11 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:2830239
Nyilvános
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Nyilvános idézők összesen: 4
Független: 4
Függő: 0
Idézett közlemények száma: 3
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos
[2830239]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 4, Független: 4, Függő: 0, Nem jelölt: 0
2021-04-16 09:11
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás