mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 14 elem 1 oldalon, 14 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Benő, Csapó ✉
;
Gyöngyvér, Molnár
Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY
10
Paper: 1522 , 14 p.
(2019)
DOI
WoS
Scopus
PubMed
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:30719647
Egyeztetett
Forrás Idéző Duplum
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 159
| Független: 115 | Függő: 44 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 75 | Scopus jelölt: 97 | WoS/Scopus jelölt: 101 | DOI jelölt: 139
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[30719647]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 159, Független: 115, Függő: 44, Nem jelölt: 0
2.
Molnár, G. ✉
;
Csapó, B.
How to Make Learning Visible through Technology: The eDia-Online Diagnostic Assessment System
In: H., Lane; Susan, Zvacek; James, Uhomoibhi (szerk.)
CSEDU 2019 : Proceedings of the 11th International Conference on Computer Supported Education
Heraklion, Görögország :
SciTePress
(2019)
pp. 122-131. , 10 p.
DOI
Scopus
SZTE Publicatio
Közlemény:30647918
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 11
| Független: 5 | Függő: 6 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 3 | Scopus jelölt: 6 | WoS/Scopus jelölt: 6 | DOI jelölt: 10
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[30647918]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 11, Független: 5, Függő: 6, Nem jelölt: 0
3.
Molnár, Gyöngyvér
;
Pásztor, Attila
;
Csapó, Benő
The eLea online training platform
In: Molnár, Edit Katalin; Dancs, Katinka (szerk.)
PÉK 2019 [CEA 2019] XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia [17th Conference on Educational Assessment] : Program és összefoglalók [Programme and Abstracts]
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2019)
108 p.
pp. 64-64. , 1 p.
Közlemény:30647888
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 8
| Független: 3 | Függő: 5 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 3 | Scopus jelölt: 2 | WoS/Scopus jelölt: 3 | DOI jelölt: 5
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[30647888]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 8, Független: 3, Függő: 5, Nem jelölt: 0
4.
Attila, Pásztor
;
Sirkku, Kupiainen
;
Risto, Hotulainen
;
Gyöngyvér, Molnár
;
Benő, Csapó
Comparing Finnish and Hungarian fourth grade students' inductive reasoning skills
In:
9th Biennial Conference of EARLI SIG 1: Assessment and evaluation : Assessment & Learning Analytics
(2018)
Paper: A_1_3 , 1 p.
Egyéb URL
Közlemény:3414275
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 9
| Független: 2 | Függő: 7 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 7 | Scopus jelölt: 6 | WoS/Scopus jelölt: 7 | DOI jelölt: 8
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[3414275]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 9, Független: 2, Függő: 7, Nem jelölt: 0
5.
Hao, Wu
;
Gyöngyvér, Molnár
Computer-Based Assessment of Chinese Students’ Component Skills of Problem Solving: A Pilot Study
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND EDUCATION TECHNOLOGY
8
:
5
pp. 381-386. , 6 p.
(2018)
DOI
Teljes dokumentum
SZTE Publicatio
Közlemény:3339584
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 6
| Független: 3 | Függő: 3 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 3 | Scopus jelölt: 5 | WoS/Scopus jelölt: 5 | DOI jelölt: 4
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[3339584]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 6, Független: 3, Függő: 3, Nem jelölt: 0
6.
Hao, Wu ✉
;
Gyöngyvér, Molnár
Interactive problem solving: Assessment and relations to combinatorial and inductive reasoning
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH
26
:
1
pp. 90-105. , 15 p.
(2018)
WoS
Scopus
Teljes dokumentum
SZTE Publicatio
Közlemény:3375865
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 20
| Független: 12 | Függő: 8 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 14 | Scopus jelölt: 13 | WoS/Scopus jelölt: 14 | DOI jelölt: 18
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[3375865]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 20, Független: 12, Függő: 8, Nem jelölt: 0
7.
Pásztor, Attila
Az induktív gondolkodás technológia alapú mérése és fejlesztése
185 p.
Szegedi Tudományegyetem (SZTE)
,
Neveléstudományi Doktori Iskola,
Csapó Benő
Disszertáció benyújtásának éve: 2016,
Védés éve: 2016
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2016
DOI
ODT védés
Teljes dokumentum
Közlemény:3157934
Egyeztetett
Forrás Idéző
Disszertáció (PhD )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 21
| Független: 16 | Függő: 5 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 4 | Scopus jelölt: 4 | WoS/Scopus jelölt: 4 | DOI jelölt: 18
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[3157934]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 21, Független: 16, Függő: 5, Nem jelölt: 0
8.
Molnár, Gyöngyvér
;
Pásztor, Attila
Feasibility of computer-based assessment at the initial stage of formal schooling: the developmental level of keyboarding and mouse skills in Year One
In: Csíkos, Csaba; Gál, Zita (szerk.)
PÉK 2015 = [CEA 2015]: XIII. Pedagógiai Értékelési Konferencia = [13th Conference on Educational Assessment] : Program; Előadás-összefoglalók = [Program; Abstracts]
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2015)
184 p.
pp. 118-118. , 1 p.
Közlemény:2937863
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 4
| Független: 1 | Függő: 3 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 2 | Scopus jelölt: 2 | WoS/Scopus jelölt: 2 | DOI jelölt: 3
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[2937863]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 4, Független: 1, Függő: 3, Nem jelölt: 0
9.
Gyöngyvér, Molnár ✉
;
Samuel, Greiff
;
Benő, Csapó
Inductive reasoning, domain specific and complex problem solving: relations and development
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
9
pp. 35-45. , 11 p.
(2013)
DOI
WoS
Scopus
SZTE Publicatio
Közlemény:2165485
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 140
| Független: 105 | Függő: 35 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 79 | Scopus jelölt: 80 | WoS/Scopus jelölt: 89 | DOI jelölt: 102
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[2165485]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 140, Független: 105, Függő: 35, Nem jelölt: 0
10.
Csapó, B ✉
;
Lőrincz, A
;
Molnár, Gy
Innovative assessment technologies in educational games designed for young students
In: Dirk, Ifenthaler; Deniz, Eseryel; Xun, Ge (szerk.)
Assessment in game-based learning. Foundations, innovations, and perspectives
New York, Amerikai Egyesült Államok :
Springer London
(2012)
pp. 235-254. , 20 p.
DOI
Scopus
SZTE Publicatio
Közlemény:2000426
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 56
| Független: 45 | Függő: 11 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 13 | Scopus jelölt: 19 | WoS/Scopus jelölt: 20 | DOI jelölt: 34
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[2000426]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 56, Független: 45, Függő: 11, Nem jelölt: 0
11.
Csapó, B
;
Nikolov, M
The cognitive contribution to the development of proficiency in a foreign language
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION
19
:
2
pp. 209-218. , 10 p.
(2009)
DOI
WoS
Scopus
SZTE Publicatio
Közlemény:1224844
Hitelesített
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 53
| Független: 37 | Függő: 16 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 26 | Scopus jelölt: 29 | WoS/Scopus jelölt: 31 | DOI jelölt: 37
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[1224844]
[Hitelesített]
Nyilvános idéző összesen: 53, Független: 37, Függő: 16, Nem jelölt: 0
12.
Csapó, B
Hosszmetszeti felmérések iskolai kontextusban – az első átfogó magyar iskolai longitudinális kutatási program elméleti és módszertani keretei
MAGYAR PEDAGÓGIA
107
:
4
pp. 321-355. , 35 p.
(2007)
Kiadónál
Teljes dokumentum
SZTE Publicatio
Zárolt
Közlemény:1224830
Hitelesített
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 30
| Független: 27 | Függő: 3 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 5 | Scopus jelölt: 5 | WoS/Scopus jelölt: 5 | DOI jelölt: 13
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[1224830]
[Hitelesített]
Nyilvános idéző összesen: 30, Független: 27, Függő: 3, Nem jelölt: 0
13.
Philip, Adey
;
Beno, Csapo
;
Andreas, Demetriou
;
Jarkko, Hautamaki
;
Michael, Shayer
Can we be intelligent about intelligence? Why education needs the concept of plastic general ability
EDUCATIONAL RESEARCH REVIEW
2
:
2
pp. 75-97. , 23 p.
(2007)
DOI
Scopus
SZTE Publicatio
Közlemény:1152651
Hitelesített
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 130
| Független: 110 | Függő: 20 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 51 | Scopus jelölt: 73 | WoS/Scopus jelölt: 74 | DOI jelölt: 78
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[1152651]
[Hitelesített]
Nyilvános idéző összesen: 130, Független: 110, Függő: 20, Nem jelölt: 0
14.
Csapo, B
The development of inductive reasoning: Cross-sectional assessments in an educational context
INTERNATIONAL JOURNAL OF BEHAVIORAL DEVELOPMENT
20
:
4
pp. 609-626. , 18 p.
(1997)
DOI
WoS
Scopus
SZTE Publicatio
Közlemény:1152615
Hitelesített
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 117
| Független: 102 | Függő: 15 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 65 | Scopus jelölt: 67 | WoS/Scopus jelölt: 75 | DOI jelölt: 74
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[1152615]
[Hitelesített]
Nyilvános idéző összesen: 117, Független: 102, Függő: 15, Nem jelölt: 0
2025-02-19 21:29
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás