TY - JOUR AU - Magyar, Zoltán TI - A vadászturizmus és az országimázs kapcsolata JF - TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK J2 - TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULM VL - 5 PY - 2020 IS - 4 SP - 29 EP - 42 PG - 14 SN - 2677-0431 DO - 10.15170/TVT.2020.05.04.02 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31823055 ID - 31823055 AB - Hunting tourism is a form of active tourism, “hunting” can be considered tourist motivation. The foreign hunters involved in the service process developed by the hunters, with the help of the service providers - they experience their experiences. Based on the experience of their relationship with each service element, they develop their satisfaction or dissatisfaction with the given service provider. Their experience fundamentally influences and shapes the image of the place of hunting and the given destination or the country. The aim of the dissertation is to examine the interpretive ranges and components of the country image and destination image with the help of the relevant literature, and the relevant image-building elements through the activities of two key players in the game management sector. Part aims to identify exactly how each image-forming element manifests itself in the case of hunting tourism, to shape its image-shaping-building character. Keywords: hunting, hunting tourism, country image, destination image LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Ásványi, Katalin AU - Komár, Zita TI - Érték-e zöldnek lenni?. Zöld szállodák és vendégeik TS - Zöld szállodák és vendégeik JF - TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK J2 - TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULM VL - 3 PY - 2018 IS - 1 SP - 20 EP - 33 PG - 14 SN - 2677-0431 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3357147 ID - 3357147 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Ásványi, Katalin AU - Komár, Zita ED - Józsa, László ED - Korcsmáros, Enikő ED - Seres, Huszárik Erika TI - Zöld szálloda, örökzöld imázs. A „zöld” mint minőség és minősítés kommunikációjának elemzése fogyasztói visszajelzések és szállodai honlapok vizsgálata alapján TS - A „zöld” mint minőség és minősítés kommunikációjának elemzése fogyasztói visszajelzések és szállodai honlapok vizsgálata alapján T2 - A hatékony marketing PB - Selye János Egyetem CY - Komárno SN - 9788081222368 PY - 2018 SP - 265 EP - 276 PG - 12 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3417979 ID - 3417979 N1 - 274. o. bibl. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Gáti, Mirkó AU - Kolos, Krisztina TI - Az elektronikus kereskedelem alkalmazása a hazai vállalatok körében - a piacorientáció és a marketingkörnyezet szerepe JF - VEZETÉSTUDOMÁNY J2 - VEZETÉSTUDOMÁNY VL - 43 PY - 2012 IS - különszám SP - 90 EP - 96 PG - 7 SN - 0133-0179 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2251658 ID - 2251658 AB - A szerzôk tanulmányának célja, hogy bemutassa, milyen célokra alkalmazzák az internetet a hazai vállalatok, milyen várakozásaik vannak az e-kereskedelem versenyben betöltött szerepével kapcsolatban, és hogyan észlelik annak elônyeit. Vizsgálják azt is, hogy az elmúlt öt évben milyen változások tapasztalhatók a vállalatok gyakorlatában e téren. Elemezik továbbá, hogy a piacorientáció és a vállalat külsô marketingkörnyezete hogyan befolyásolja az e-kereskedelem megítélését és alkalmazását. Elemzésük a „Versenyben a világgal” kutatási program 2009-ben készült felmérésének eredményeire támaszkodik, amelyben 300 vállalat szakembereit kérdezték meg. Kutatásukban megerôsítést nyert, hogy Magyarországon az elektronikus kereskedelem jelentôsége nô. A vállalatoknak kedvezôek az elektronikus kereskedelem jövôjével kapcsolatos várakozásaik, és úgy vélik, hogy ez versenyelôny forrása lehet. A vállalat piacorientációja erôteljesen befolyásolja azt, hogy egy vállalat milyen mértékben alkalmazza az internetet, és hogyan viszonyul az elektronikus kereskedelemhez. LA - Hungarian DB - MTMT ER -