1.
TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK 3 : 1 pp. 20-33. , 14 p. (2018)
Közlemény:3357147 Admin láttamozott Forrás Idéző Folyóiratcikk (Szakcikk ) Nyilvános idézők összesen: 4 Független: 2 Függő: 2 Idézett közlemények száma: 2
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3357147] [Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 4, Független: 2, Függő: 2, Nem jelölt: 0
2.
In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing : EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete
Komárno, Szlovákia : Selye János Egyetem, (2018) pp. 265-276. , 12 p.
Közlemény:3417979 Nyilvános Forrás Idéző Könyvrészlet (Konferenciaközlemény ) Nyilvános idézők összesen: 3 Független: 1 Függő: 2 Idézett közlemények száma: 2
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3417979] [Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 1, Függő: 2, Nem jelölt: 0
3.
VEZETÉSTUDOMÁNY 43 : különszám pp. 90-96. , 7 p. (2012)
Közlemény:2251658 Admin láttamozott Forrás Idéző Folyóiratcikk (Szakcikk ) Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 13 | Független: 12 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 5
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2251658] [Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 13, Független: 12, Függő: 1, Nem jelölt: 0
2021-03-03 09:32