TY - CHAP AU - Sántha, Kálmán ED - Ács-Bíró, Adrienn ED - Maisch, Patrícia ED - Szabó, Hajnalka Piroska TI - NCT-módszer a számítógéppel támogatott kvalitatív neveléstudományi vizsgálatok számára T2 - Horizontok és Dialógusok V. konferencianapok PB - Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet CY - Pécs SN - 9789634293965 PY - 2019 SP - 83 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30672329 ID - 30672329 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Sántha, Kálmán TI - Vizuális Grounded Theory a pedagógiai terek értelmezésében JF - NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ J2 - NEVELÉSTUDOMÁNY VL - 6 PY - 2018 IS - 4 SP - 52 EP - 67 PG - 16 SN - 2063-9546 DO - 10.21549/NTNY.24.2018.4.5 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30347922 ID - 30347922 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Sántha, Kálmán TI - Numerikus problémák a kvalitatív megbízhatósági mutatók meghatározásánál JF - ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA J2 - ISKOLAKULTÚRA VL - 22 PY - 2012 IS - 3 SP - 64 EP - 73 PG - 10 SN - 1215-5233 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1933433 ID - 1933433 N1 - Megjegyzés-24546980 Hivatkozás a 65. oldalon, valamint a 73. oldalon az Irodalom részben LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Langerné Buchwald, Judit TI - Az alternativitás értelmezési lehetőségei és megjelenése az oktatásban és a pedagógusképzésben JF - ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA J2 - ISKOLAKULTÚRA VL - 21 PY - 2011 IS - 12 SP - 92 EP - 105 PG - 14 SN - 1215-5233 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1809852 ID - 1809852 LA - Hungarian DB - MTMT ER -