@{MTMT:30672329, title = {NCT-módszer a számítógéppel támogatott kvalitatív neveléstudományi vizsgálatok számára}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30672329}, author = {Sántha, Kálmán}, booktitle = {Horizontok és Dialógusok V. konferencianapok}, unique-id = {30672329}, year = {2019}, pages = {83}, orcid-numbers = {Sántha, Kálmán/0000-0003-1983-9255} } @article{MTMT:30347922, title = {Vizuális Grounded Theory a pedagógiai terek értelmezésében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30347922}, author = {Sántha, Kálmán}, doi = {10.21549/NTNY.24.2018.4.5}, journal-iso = {NEVELÉSTUDOMÁNY}, journal = {NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ}, volume = {6}, unique-id = {30347922}, issn = {2063-9546}, year = {2018}, pages = {52-67}, orcid-numbers = {Sántha, Kálmán/0000-0003-1983-9255} } @article{MTMT:1933433, title = {Numerikus problémák a kvalitatív megbízhatósági mutatók meghatározásánál}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1933433}, author = {Sántha, Kálmán}, journal-iso = {ISKOLAKULTÚRA}, journal = {ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA}, volume = {22}, unique-id = {1933433}, issn = {1215-5233}, year = {2012}, eissn = {1588-0818}, pages = {64-73}, orcid-numbers = {Sántha, Kálmán/0000-0003-1983-9255} } @article{MTMT:1809852, title = {Az alternativitás értelmezési lehetőségei és megjelenése az oktatásban és a pedagógusképzésben}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1809852}, author = {Langerné Buchwald, Judit}, journal-iso = {ISKOLAKULTÚRA}, journal = {ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA}, volume = {21}, unique-id = {1809852}, issn = {1215-5233}, year = {2011}, eissn = {1588-0818}, pages = {92-105}, orcid-numbers = {Langerné Buchwald, Judit/0000-0001-7108-4828} }